En julsaga
« Föregående · 2614976 · Nästa » Till forumet
Sv: En julsaga
{10065}: hoppas på Clara..
Gameday, på plats ikväll med matchtröja och allt, ska bli kul🇧🇪🇧🇪
Forza Brynäs
Gameday, på plats ikväll med matchtröja och allt, ska bli kul🇧🇪🇧🇪
Forza Brynäs
+ 5
Sv: En julsaga
Herregud. Kunde gått riktigt illa det där.
”Tror inte det var med mening”
Vem fan ligger över en sarg och vevar så med benen.
Ser ut som en 6 åring som ligger på en stol och ska öva bröstsim.
Inte långt ifrån en till skena över halsen…
”Tror inte det var med mening”
Vem fan ligger över en sarg och vevar så med benen.
Ser ut som en 6 åring som ligger på en stol och ska öva bröstsim.
Inte långt ifrån en till skena över halsen…
+ 1
Sv: En julsaga
Farsang: här har ni en annan länk för dem som inte har Sportbladet plus.
Klippet finns längre ner i den här artikeln.
Klippet finns längre ner i den här artikeln.
Sv: En julsaga
{10375}: Uppenbarligen genomsyrar det ditt inlägg. Jag var ju inte den enda som ansåg att du kände dig träffad.
+ 1
Sv: En julsaga
vakti2: ”årets julklapp måste väl ändå vara en ny målvakt tycker jag”
Då krävs det en tomte till sc…😉
Då krävs det en tomte till sc…😉
+ 2
Sv: En julsaga
BIF Kungen: Hoppas på Clara men är rädd att tränarstaben kommer rotera pga att vi förlorade senast.
+ 3
Sv: En julsaga
Pyrret: Då är det stensäkert. Clara är nr1, Lindbäck nr2. Undra hur man väljer att göra med målvaktsfrågan.. det logiska vore ju att göra sig av med Lindbäck och behålla Clara som 2a spade. Men men, vi får väl se..
+ 4
Sv: En julsaga
{10065}: Instämmer!
Att ställa Clara idag trots 2 raka matcher tidigare och förlust senast, ja då är det givet vem som nu är förstemålvakt.
Kan knappast säga att jag ogillar beslutet.
Däremot är det helt klart problematiskt att vi nu har en 18-åring som 1:a och troligtvis en av seriens dyraste målvakter (ren spekulation såklart) som 2:a.
Att ställa Clara idag trots 2 raka matcher tidigare och förlust senast, ja då är det givet vem som nu är förstemålvakt.
Kan knappast säga att jag ogillar beslutet.
Däremot är det helt klart problematiskt att vi nu har en 18-åring som 1:a och troligtvis en av seriens dyraste målvakter (ren spekulation såklart) som 2:a.
+ 5
Sv: En julsaga
{10065}: Vore väldigt konstigt att matcha Clara så hårt (ifall han nu står som Pyrret säger) om det är han vi planerar släppa om vi tar in en ny målvakt. Hoppas verkligen man snackat med Lindbäck och kommit överens med att bryta hans kontrakt om vi hittar en ny keeper.
+ 8
Sv: En julsaga
cog: jo det hade varit fint om brynäs kunde vinna med typ 6-0 så man sitter sitta o va så jäkla nervös
+ 1
Sv: En julsaga
{10065}: Så Clara är ”stensäkert” 1:a nu, bara för att han stått några matcher?
Vad säger att inte Lindbäck har fått nån skit/känning i kroppen eller att det är planerat sen tidigare vem som ska stå?
Vad säger att inte Lindbäck har fått nån skit/känning i kroppen eller att det är planerat sen tidigare vem som ska stå?
Sv: En julsaga
Tigerhjärta: Kontentan var att du behöver rannsaka din självbild. Bara för att flera som inte håller med dig så är det inte samma person bakom kontona
+ 2
Sv: En julsaga
{10375}: Haha men sluta nu.
Hade du klarat av att läsa ordentligt så skriver jag "lika många poäng i serien som vissa användare HAFT(!) antal konton här på HS".
Jag påstår inte att det finns personer som skriver från flera konton. Det jag påstår är att det finns personer härinne som tidigare blivit avstängda på HS men som dyker upp under nya alias.
Hade du klarat av att läsa ordentligt så skriver jag "lika många poäng i serien som vissa användare HAFT(!) antal konton här på HS".
Jag påstår inte att det finns personer som skriver från flera konton. Det jag påstår är att det finns personer härinne som tidigare blivit avstängda på HS men som dyker upp under nya alias.
+ 7
Sv: En julsaga
Huge: Har du källa/känsla att det är så som du tror.
Skulle TRO att man vill ge Clara en ordentlig chans nu med flera matcher, nu är man ju en bit i i säsong. Nu är han säkerligen varm i kläderna oxå med.
Vad Lindbäck klarar vet dom ju..
Skulle TRO att man vill ge Clara en ordentlig chans nu med flera matcher, nu är man ju en bit i i säsong. Nu är han säkerligen varm i kläderna oxå med.
Vad Lindbäck klarar vet dom ju..
Sv: En julsaga
Tigerhjärta: Exakt samma sak. Du tror att det är samma folk bakom kontona för att man inte håller med dig. Du har förmodligen lika fel då som nu. Som sagt rannsaka dig själv istället
Sv: En julsaga
Hörde att det var några sponsorer som ställde Alcen/Svedman mot väggen efter Västeråsmatchen angående Lindbäck.
Källa: Sponsorn själv som berättade för mig, han var en av flera. (Ca 300k per år)
Källa: Sponsorn själv som berättade för mig, han var en av flera. (Ca 300k per år)
+ 6
Sv: En julsaga
Samsung: Den sponsorn borde gå ut och berätta i så fall.Vi har ett problem i Sverige. Ingen vågar gå ut öppet och kritisera. Har blivit ett ryktesspridare samhälle..
Lite trist...
Lite trist...
Sv: En julsaga
steffe63: Den sponsorn ville antagligen framföra sina åsikter till Brynäs. Finns knappast ett nyhetsvärde i att en sponsor tycker till om saker. Det händer hela tiden.
+ 5
Sv: En julsaga
{10375}: De som ständigt registrerar nya konton och som blivit avstängda borde rannsaka sig själva. I synnerhet de som har blivit avstängda massvis med gånger på goda grunder.
+ 4
Sv: En julsaga
Edit såg nu att det redan skrivits om Lindbäck
Lindbäck inte med ikväll, någon som vet/hört något? Är det en skada? Är han på g bort?
OBS sista är bara en ren spekulation från min sida.
Lindbäck inte med ikväll, någon som vet/hört något? Är det en skada? Är han på g bort?
OBS sista är bara en ren spekulation från min sida.
+ 3
Sv: En julsaga
Brynäs tar alltså med en 16 åring målvakt som andra målvakt ikväll istället för en J20 målvakt! Konstigt som fan
+ 3
Sv: En julsaga
Peja: Det var bra att du stängde av mig för första gången. Undrar varför TIK inte spärrar in mig.
Sv: En julsaga
mk: "Har du källa/känsla att det är så som du tror."
Jag tror ingenting.
Mer än att det inte känns vidare seriöst att med säkerhet fastställa att Clara nu är stensäker 1:a målvakt.
Tvivlar på att tränarna ens resonerar i termer om att vi i nuläget har nån etta eller tvåa därbak.
Och om dom nu skulle göra det så är jag heller inte så säker på att det är Clara som man uppfattar som förstemålvakt.
Jag tror ingenting.
Mer än att det inte känns vidare seriöst att med säkerhet fastställa att Clara nu är stensäker 1:a målvakt.
Tvivlar på att tränarna ens resonerar i termer om att vi i nuläget har nån etta eller tvåa därbak.
Och om dom nu skulle göra det så är jag heller inte så säker på att det är Clara som man uppfattar som förstemålvakt.
Sv: En julsaga
steffe63: Jag tycker det är starkt av en sponsor att våga kritisera.
Är man inne med stora pengar i något så ska man ha all rätt att ifrågasätta.
Är man inne med stora pengar i något så ska man ha all rätt att ifrågasätta.
+ 2
Sv: En julsaga
Lindbäck säger själv till GD att det handlar om en lättare skada men jag vettefan om jag vågar tro på det...
+ 4
Sv: En julsaga
Farsang: Steinbergs är väl inte tillgänglig av någon anledning. Forsberg är förste målvakt i J18 och har gjort fyra J20 matcher.
+ 1
Sv: En julsaga
Zzz: Steinbergs är väl och spelar med Danmark? Vårt målvaktspar ikväll är alltså 34år. Tillsammans!😅
+ 10
Sv: En julsaga
+ 2
Sv: En julsaga
Farsang: I en och en halv säsong har man varit orolig över Brynäs o mv...
Hur många mv har vi haft nu i mål o på bänken under dessa två säsonger.. ??
Hur många mv har vi haft nu i mål o på bänken under dessa två säsonger.. ??
Sv: En julsaga
Stefan R 63: kommer vi upp i tvåsiffrigt om vi lägger till ett par säsonger?
Vi avverkar tränare och målvakter i högre takt än Palushaj byter lag.
Vi avverkar tränare och målvakter i högre takt än Palushaj byter lag.
+ 1
Sv: En julsaga
+ 1
« Föregående · 2614976 · Nästa »

Vart i den texten skriver jag att jag känner mig träffad?