En julsaga
« Föregående · 2615084 · Nästa » Till forumet
Sv: En julsaga
Jag gillar fan Udd asså.
Spelar enkelt och täcker spelarna i målgården iallafall👍🏼
Spelar enkelt och täcker spelarna i målgården iallafall👍🏼
+ 5
Sv: En julsaga
Erat: ja det tycker jag verkligen!
Sen är det kanske en ”Oliver Håkansson situation”
Men det hoppas vi inte.
Sen är det kanske en ”Oliver Håkansson situation”
Men det hoppas vi inte.
+ 1
Sv: En julsaga
SNÄLLA GE OSS ETT LIKNANDE PP SOM I DEM 5 första omgångarna
Edit: Kopacka kung i det BP. Två fina skott och bra Backcheck
Edit: Kopacka kung i det BP. Två fina skott och bra Backcheck
Sv: En julsaga
Rödin fortsätter med sina frustrations utvisningar 😂
Träna på snabbhet och 1vs1 kamper istället för att haka folk hela tiden
Träna på snabbhet och 1vs1 kamper istället för att haka folk hela tiden
+ 3
Sv: En julsaga
Lindström: annat med Kinnvall, Tror han är uppe i typ 75 raka Matcher i Brynäs tröjan utan en enda utvisningsminut
+ 6
Sv: En julsaga
Fan vad alla vill vara divor idag tycker jag
Hoppas Clara bara vill hålla i pucken idag med ;)
Hoppas Clara bara vill hålla i pucken idag med ;)
Sv: En julsaga
Sveriges bästa powerforward (Under en vecka i början på säsongen) levererar igen.
+ 1
Sv: En julsaga
+ 6
Sv: En julsaga
+ 6
Sv: En julsaga
Zappaholic: Kul med ett så kallat "Per-Johan Johansson"-mål.
Håller med om att alla vill vara delaktiga, men om man försöker ta initiativ kan man tydligen även bli kallad diva.
3-0 Blomqvist. Nu går allt in.
Håller med om att alla vill vara delaktiga, men om man försöker ta initiativ kan man tydligen även bli kallad diva.
3-0 Blomqvist. Nu går allt in.
+ 9
Sv: En julsaga
Zappaholic: nja jag överdrev lite, tänkte på när Kopacka var lite väl hungrig att ta över skytteliga ledningen själv och sen när Benn tog ett helt varv och skulle in och finta av varje Almtuna spelare :)
Annars är alla riktigt bra!
Annars är alla riktigt bra!
+ 1
Sv: En julsaga
Asså jag tycker det är rätt pinsamt att man knappt kan se någon prestations skillnad på Scott, Larsson Och Rödin jämfört med Ohlsson, Nordh och Lindblom.
Tänker på andra matcher också.
Tänker på andra matcher också.
+ 2
Sv: En julsaga
Nu spelar vi på resultat , släpper in Almtuna och håller ut en 3-2 ledning i slutsekunderna 😅😘 Brynäs special 😅😅
+ 3
Sv: En julsaga
Samsung: Nu blir domarnas främsta uppgift att se till att matchen blir jämn resultatmässigt.
Sv: En julsaga
Silfverkroken: "Lindbäck säger själv till GD att det handlar om en lättare skada men jag vettefan om jag vågar tro på det..."
Han har haft en hel del skadekänningar på slutet. Kan förstås vara skör på grund av sin ålder men det kan ju också vara så att man mörkar att han är på väg bort från laget. ...Och det vore väl i så fall bäst för alla, inklusive Lindbäck.
Han har haft en hel del skadekänningar på slutet. Kan förstås vara skör på grund av sin ålder men det kan ju också vara så att man mörkar att han är på väg bort från laget. ...Och det vore väl i så fall bäst för alla, inklusive Lindbäck.
Sv: En julsaga
Farsang: Alltså jag gillar det jag sett av grabben hittills, tycker att han tar för sig och går nästan aldrig bort sig utan är noggrann hela tiden. Mycket bra!
« Föregående · 2615084 · Nästa »
Vad är senaste budet?