Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
« Föregående · 629492 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Korhonen har varit usel i flera matcher nu. Släppte förbi sig många billiga puckerna i dubbelmötet mot Luleå och senast mot Timrå var ju 2 av deras 3 mål riktigt billiga...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Heja heja heja Brynäs....det lovar gott inför kommande matcher..verkar som att speket börjar lossna...nästa gång spikar Kohrnnn#¤$ igen--- se detta som ett träningspass..älska Brynäs..
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
wap.hockeysnack.com
Äh det finns dom som har det värre. Tänker på Hille som är sveriges sämsta div1 lag. Ser att folk gnäller på Korhonen, han klarar då att laga mat utan att ta livet av sig. Verkar som folk har glömt Honkens darringar.
Äh det finns dom som har det värre. Tänker på Hille som är sveriges sämsta div1 lag. Ser att folk gnäller på Korhonen, han klarar då att laga mat utan att ta livet av sig. Verkar som folk har glömt Honkens darringar.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Webben sammanfattar saken rätt bra: hittills en match mellan bra självförtroende och dåligt självförtroende.
Synd att Markus verkar ha agerat darrigt i första och släppt in ett par billiga mål. Exakt vad vi inte behöver i detta läge, när vi i övrigt gör en bra period.
Kom igen i andra nu och jobba ikapp...
Synd att Markus verkar ha agerat darrigt i första och släppt in ett par billiga mål. Exakt vad vi inte behöver i detta läge, när vi i övrigt gör en bra period.
Kom igen i andra nu och jobba ikapp...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Brynäs största problem de åtta senaste matcherna är utan tvekan Koronen. Förbannat att just Brynäs ska ha elistseriens sämsta målvakt
Vi saknar dig väldigt mycket Honken. Utan dig kommer vi att spela i allsvenskan nästa år.
Vi saknar dig väldigt mycket Honken. Utan dig kommer vi att spela i allsvenskan nästa år.
Länkar:
http://miiiken
http://miiiken
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
prosten: det kommer väl från färjestad om jag inte minns helt fel
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Ibland är förutsättningarna lite olika, gissa vilken gb detta kommer ifrån...
Omröstning (enbart för inloggade)
VAD SKALL VI GÖRA FÖR ATT FÅ FART PÅ SPELET ? Röster
Öppna plånboken och värva 8 (11.1%)
Sparka tränarna 20 (27.8%)
Det löser sig vänta och se 16 (22.2%)
Jag har gett upp denna säsong inväntar nästa 28 (38.9%)
Omröstning (enbart för inloggade)
VAD SKALL VI GÖRA FÖR ATT FÅ FART PÅ SPELET ? Röster
Öppna plånboken och värva 8 (11.1%)
Sparka tränarna 20 (27.8%)
Det löser sig vänta och se 16 (22.2%)
Jag har gett upp denna säsong inväntar nästa 28 (38.9%)
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Är det nån som kan ta ett snack med producenten på Webradion? Musiken suger!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
Enkel biljett till Finland åt Korhonen!
klagade på han senast mot Timrå,men kan nog säga att han var bra endå!
klagade på han senast mot Timrå,men kan nog säga att han var bra endå!
« Föregående · 629492 · Nästa »