Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
I ett normalläge där vi har ett tryggt och säkert spel över hela banan är det helt Ok att spela dåligt nån gång men ändå vinna.
Men som läget är idag, så vill jag nog påstå att det INTE är Ok om vi vinner ikväll men spelar lika virrigt som innan uppehållet.
Jag blir iaf orolig att träningen inte fått önskad effekt, även om kvällens match inte behöver vara nån säker fingervisning, krävs nog fler matcher för en mer säker sådan.
"Hur vi spelar har ingen som helst betydelse, det är resultatet som räknas."
Ok.
Så du är nöjd då, om vi fortsätter kräftgången ikväll men har maxflyt och vinner?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Färjestad borta + Frölunda hemma = sex säkra poäng. Varje gång.
Blir spännade att se om Jonsson lyckats fixa på två veckor det han inte gjort på tre år. Ett fungerande försvarsspel.
Och det är Olden från Norge och Lindblom, 18 år, som ska göra skillnaden.
Skeptisk? Njaääeee.
Feber är inte att leka med... :-(
Förutom försvarsspelet så är jag mest nyfiken på hur Olden ser ut.
Nu kör vi!!
Sjukdom: Bihåleinflammation
Odds: 1.05 (bet365)
Frånvaroodds:
0-2 veckor
Odds: 35.00
2-5 veckor
Odds: 20.00
5-10 veckor
Odds: 10.00
Resten av säsongen
Odds: 1.05
Med vårt flyt så...;-)
Huge: Tror de har någon bild på honom på BIFs hemsida :-)
Tycker nästan det är skönt att inte Ollas är med, ser hellre att hans skada verkligen läkt då han är föööör ivrig för sitt eget bästa där ute på isen.
För att inte tala om den tyngd som vi fans lägger på honom som någon slags frälsare...
Känslan är att vi är ganska ofarliga. Spelet är väl ganska jämnt annars.
Bara att kämpa på!
Okej, det är Färjestad vi möter. Men Brynäs spelar bra den här perioden. Är det bättre laget spelmässigt. Det har vi inte kunnat säga på länge.
Andersen tycker vi gör en riktigt bra period?
Har TJ spetsat drickat med lyckopiller..
