1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778918 inlägg · 7967 ämnen

Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15



Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Porseland sluta slå passningarna på folks skridskor. :(

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Men han åkte ju på Salmela dumjävel till domare.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Bra dödat. :)

PP nu.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Rumpelstiltskin:
Oborstad! ;)

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Nr 8 har vart direkt bedrövlig så här långt..

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Älskar Alcén! Viktig spelare!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Fantastiskt bra 3m5 – bra gubbs!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Wtf hände nu?!?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Skandal om FBK går vinnande ur den fajten. Nygren som startade det. Skandal för fan.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Grymt bra första 5
Starsky ser ruggigt fladdrig ut men räddar grymt bra!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Brynäsgubbe: och minecraft ligger under :)))

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Sweatt fick 5+ Game för Spearing. 😄

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Bellman 6,0:
Som ledde t friläge för fbk i vårt PP?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Sunken bara slänger iväg den till icing.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Peja:
Porse, Vatten på mitt kuvert ;)

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Brynäsgubbe: Salmela slog en lika dålig pass bytet efter...

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Jösses Porseland...

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
STARKYYYY!!!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Varför spelar inte Salmela i PP?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Ryggsäckshockeyn är inget de lämnar bakom sig FBK.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Oj Porseland måste skjuta där.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Blir jobbigt detta. Och intressant.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Luktar förlängning! Men vi ska ha tre.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Snälla, kan någon lära speakern prata!?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15

70 Rodrigues: Äh, vi ger honom någon match i år också. Om Bulan/Sjödin fått ordning på försvarsspelet kan jag mycket väl tänka mig att Sunken lyfter sig lite i år. Hans spel passar sig nog bättre med tydliga ramar.

Bulan kanske kör på sju backar, det vet vi ju inte ännu.

Redigerad kommentar


Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Nu kör vi!!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
dreamland:Du missar verkligen inget. En trött jävla Christer Sjögren står och sjunger Ack Värmland... spyr lite just nu!! 

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
70 Rodrigues: Sunken dels mer runtinerad och dels bättre defensivt = solklart val. Ett val jag också hade tagit :)

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Hahaha fyfan Sjögren på isen.. Snusk dansbandslag! Mår lite illa nu

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Pettisbif: Tackar! Ska bli skönt när man kan ha alla kanaler igen och inte behöva använda appar och annat ☺

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Zzz: Mycket möjligt att Sunken har mer kilo, men det hjälper ju föga när man är kass förövrigt.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Komiskt i Cmore-sändningen där man fick se Scott stå med en sprayflaska och  spraya sig i huvudet och ansiktet i typ 1 minut.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
dreamland:Börjar 19.00 Cmore Live 2

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Har jag missat nåt om dagens match? Har inte den börjat redan? Får bara Modo-KHK på kanalen den ska visas på?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
kennys:"sensation"? Stora ord som får stå för dig. Gäller för ett bortalag gå ut med vaken inställning. Där har flera lag brustit tidigare idag. Hoppas Brynäs visar på annat.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Steenm: Kanske anser Bulan att Nörstebö väger lite lätt i en tuff bortamatch mot Färjestad och att Sundqvist är lite bättre defensivt. Fantastiskt att vi, för en gångs skull, har en trupp som kan matchas istället för att som tidigare att alla som är tillgängliga får spela.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Bellman 6,0: Det har varit väldigt många hemmasegrar hittills. Det skulle vare en rejäl sensation om Brynäs vinner borta mot FBK.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Bellman 6,0:Svårt att se att vi ska gå på fyra femmor ikväll. Men när Berra är tillbaka så varför inte. Väldigt många lag spelar så.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Pettisbif: Enligt AB ska vi gå på fyra femmor

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Steenm:Vi ska väl inte dömma Bulan helt ännu. Jag vet att han mer än gärna kör på både 7 och 8 backar. Sen fick även Matte en rätt saftig lårkaka i slutet av Malmö matchen som kanske hämnar honom.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Är inget annat än skandal om Sunken får mer istid än Nörstebö. Jag har fått ett väldigt gott intryck av Bulan so far, men en sådan slags prioritering osar TJ.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Tror för övrigt att årets säsong i SHL kommer bli den jämnaste på mycket länge. Kul isåfall!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Jag gillar Sunken..STORT hjärta för Brynäs, men det räcker inte tyvärr. . Synd att han ska stjäla värdefull istid från yngre lovande spelare.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Pettisbif: Mmm... Fast Dansk och Thuresson är det bara jag skulle velat ha i laget av dem. Dennis P gillade jag men han fick många chanser utan att få ut riktigt vad han kunde prestera kändes det som.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
70 Rodrigues: hur blir det när berra kommer tillbaka då, petas Zanetti då? 😠 Sunken ska sitta, så är det bara!!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Känns tråkigt att en spelare som Dansk är i ett annat lag än Brynäs.

Sen är det otroligt att Sundqvist får fortsatt förtroende gång på gång trots att i princip alla farliga chanser skapas när Sunken är på isen.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Bellman 6,0: Kul att Ludde Rensfeldt gör två mål, Wänna en ass och Dansk håller nollan. Sen målar även Thure och Dennis Persson.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
70 Rodrigues: Ja, känns lite fel va...

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
SWEATT: ABSOLUT!

« · 1698947 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)