1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778926 inlägg · 7967 ämnen

Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15



Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Det kan vara en av de mest konstiga domarinsatser jag sett på SHL-nivå. Åt båda håll.
Eriksson Eks utvisning i slutet visar väl hur fel ute domarna varit.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Man får väl vara nöjd med perioden och att den var jämn med tanke på att ena laget är en guldkandidat och det andra ska harva i botten.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Helt ok förstaperiod. Vi har definitvt chanser för ledningsmål. Det ser bra ut.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
En jämn första. Om fbk är topplag så är vi det också

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Ok start. Borde ha petat in någon puck, men det borde å andra sidan FBK också gjort. Känns dock som Brynäs har både en och två växlar till att lägga in. 

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
krobbe: helt jämn första
Möjligen lite plus för Brynäs, det märks att det är serieledarna vi möter

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
eltifoso: hahaha humor :))

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Phew, tack Starky.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Öppen match😀 försvaret är bättre än i torsdag👍

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Piss... Vad hände där?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Brynäsgubbe: Konstigt byte..

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Porseland vad tog du vägen... Fel prioriteringar

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Usla byten !!!
Andra klara läget vi bjuder på denna period

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Kom igen nu för fan så vänder vi det här. Kämpa Brynäs!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Så där, nu blir det ryggsäckshockey resten av kvällen. Har vi botemedel

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
tjugo8: Kan konstatera att Porseland inte är en toppback och att Lindblom inte är en 1:a kedjespelare ännu

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
VILKET PP!!!!!! CAPITAAAANOOOO

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
VILKET mål! :D

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Härligt!!! Bra Rödin och Scott framförallt!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
IL CAPITANO !!!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Härligt! Börjar Vrana leverera också ser det riktigt bra ut!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Hur är det med Starky?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Brynäsgubbe: Ok. Står.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Sunken är så jävla kass😠😠😠

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Just nu spelar vi som ett gäng arslen...

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Vi är ett helt annat lag den här säsongen.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
In your face, Tolle!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
VILKET PPPPPPPPPP!!!!!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Underbart!

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Johnson grym värvning. Vågar säga att det redan är floppvarning på Vran tyvärr.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15

Hescoores:

Du behöver inte oroa dig om Vrana. Vänta bara. :)


Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Snälla..ingen hjärnskakning på Scott nu..


Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
NickJo = Chef

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Hur ska detta sluta? 😓 Jämnt värre.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Detta kan sluta hur som helst! 

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Fbk ska vara böjda med oavgjort så här långt. Vi är bättre överlag.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Tycker backarna är grymt mycket bättre idag. Sundqvist klart bättre

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Sunken ser bättre ut ikväll😀 inte mycke för starky att göra på 2-2 målet. Det var en riktig kanon. Men fan vad den jävla komentatorn gick i taket på skottet. Har väldigt svårt för denna göteborgare han är än värre när Frölunda spelar.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
tjugo8: Har Scott spelat efter tacklingen?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15

Thias30:

Jag tittar alltid med ljudet på mute.. Vilket är tragiskt. Jag hade gärna haft en möjlighet på webbtjänsterna iaf att stänga av kommentatorn helt och bara höra resten av ljudet.


Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Det vore skönt om vi kunde sätta den i 5 mot 5.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
bifhjärta:Japp👍

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Hur länge hade vi ledningen😠😠😠

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Hoppas jag inbillar mig men tycker Scott har varit lite off efter tacklingen.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
70 Rodrigues: Lika kort tid som fbk höll sin ledning?

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Förstakedjan borde kunna hänga någon puck! Och Salmela brukar kliva fram när det behöver göras mål. Bara att in och kriga i tredje. Oavsett hur det går idag så blir detta en rolig säsong. 

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Det är han och Åke Unger som man knapp inte tål med. Hade varit grymt om man kunnat behållt ljudet men tagit bort komentatorn.

Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
honken21: Hockey är underbart, härlig match. Ingenting att gnälla på från min sida.

« · 1698947 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)