Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
« Föregående · 1698954 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Så där, nu blir det ryggsäckshockey resten av kvällen. Har vi botemedel
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
tjugo8: Kan konstatera att Porseland inte är en toppback och att Lindblom inte är en 1:a kedjespelare ännu
+ 3
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Härligt! Börjar Vrana leverera också ser det riktigt bra ut!
+ 2
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Johnson grym värvning. Vågar säga att det redan är floppvarning på Vran tyvärr.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Hescoores:
Du behöver inte oroa dig om Vrana. Vänta bara. :)
+ 1
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Fbk ska vara böjda med oavgjort så här långt. Vi är bättre överlag.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Tycker backarna är grymt mycket bättre idag. Sundqvist klart bättre
+ 1
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Sunken ser bättre ut ikväll😀 inte mycke för starky att göra på 2-2 målet. Det var en riktig kanon. Men fan vad den jävla komentatorn gick i taket på skottet. Har väldigt svårt för denna göteborgare han är än värre när Frölunda spelar.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Thias30:
Jag tittar alltid med ljudet på mute.. Vilket är tragiskt. Jag hade gärna haft en möjlighet på webbtjänsterna iaf att stänga av kommentatorn helt och bara höra resten av ljudet.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Hoppas jag inbillar mig men tycker Scott har varit lite off efter tacklingen.
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Förstakedjan borde kunna hänga någon puck! Och Salmela brukar kliva fram när det behöver göras mål. Bara att in och kriga i tredje. Oavsett hur det går idag så blir detta en rolig säsong.
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Det är han och Åke Unger som man knapp inte tål med. Hade varit grymt om man kunnat behållt ljudet men tagit bort komentatorn.
+ 2
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
honken21: Hockey är underbart, härlig match. Ingenting att gnälla på från min sida.
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Starky har varit bra idag men nu stod han på HELT FEL ställe i målet. Illa.
+ 2
« Föregående · 1698954 · Nästa »