Färjestads BK-Brynäs IF.
Jag tycker att det är synd att han särar på linan med Almtorp, Karlsson och Salle. Den har verkligen varit en injektion i de senaste matcherna.
Det skulle också vara kul att få se Sebastian Eriksson få lite istid...
GävleLasse: Jo Leffe rör verkligen om i grytan inför omstarten,lite synd att man splittade våran checkingline som funkat så bra o Boorken har ju varit väldigt nöjd med dem.Men kanske tycker han att Sebastian är den som påminner mest om Bäckis i sin spelstil o därför får spela med #14 o #41,Danielsson tycks ha sjuknat in under dagen så han spelar inte.
Laget i morrn:
Målvakt: Robert Kristan (Daniel Sperrle)
1:a femman:
Andreas Dackell, Mads Hansen, Johannes Salmonsson, Jörgen Sundqvist, Nic Angell
2:a femman:
Mattias Månsson, Sebastian Karlsson, Jiri Bicek, Peter Nolander, Tommy Sjödin
3:e femman:
Daniel Widing, Jonas Almtorp, Ove Molin, Linus Morin, Antti Hulkkonen
4:e femman:
Johan Alcén, Micke Lind, Daniel Hermansson, Daniel Johansson, Rodrigo Lavins
Oops där var det nära.
Gäller att Kristan gör en toppmatch ikväll för att vi ska kunna korpa nån pinne av pöjkera från Karlstad.
Helt rätt.
Håll gamnackefanan högt!!!
Dags att förlita sig på att Timrå faller fortare i tabellen än Brynäs..?