Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
bradberry:
Yesss!!! så jävla gott..... skulle kanske kört de 30 milen till Karlstad ändå :-)
foppa78: Vilken sjuk moral...
Scott är grym. Dessutom var han i ansiktet på Tollefsen hela matchen
rafalski:
2 skitperioder där jag tyckte FBK var bleka också men fick 2 mål, sen kommer BIF tillbaka med råge vilken lagmoral. Säsongens skönaste seger hittills!!!!:)))
Skönt att dom klev på han gång efter annan.
Dansbandskönsord.. Maddafakkers.. En period räcker ibland. Gundersonvände detta.
Är så glad...
Ujujujuj! It was transatlantnight!! Villein småtrevlig tredje period.
Skönt att kunna slå FBK trots ett bottennapp...Härligt Ollas
Ståpäls fan...
brynäs08:
Skål själv! inte mycket som stämde ikväll, men starkt att inte ge upp. 3 poäng med 2 så usla perioder borde väl va fint att ta med sig till Örebro!
Ser bra ut. Hoppas nu att det kan se ut så här ett tag och att det inte blir ett ras likt förra säsongen.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zappaholic:
Bara att ni sätter dit de jävlarna på borta is gör mig glad! Hade Modo gjort detsamma hade jag hållt med dig helt, och då har jag ingen fru.