FBK-BIF (21/2)
« Föregående · 509791 Till forumet
Sv: FBK-BIF (21/2)
2-0 nu är nog halmstrået helt borta. Hoppas Jokela får lite matchträning i nån av de avslutande matcherna.
Sv: FBK-BIF (21/2)
Huge: Hehe ja vi är nästan lika målfarliga i BP som i PP...eller ska man säga att vi är lika ofarliga i PP som i BP
Sv: FBK-BIF (21/2)
GävleLasse: Och domaren brukar också kunna sin regelbok.
Till skillnad från både spelare och åskådare.
Jag vet av erfarenhet.... ;-)
Till skillnad från både spelare och åskådare.
Jag vet av erfarenhet.... ;-)
Sv: FBK-BIF (21/2)
70 Rodrigues: Kan så vara, eller så vile Bergeron få Chara ur matchen.
Men 10 min för "försök till spearing", snart kommer det väl villkorlig dom i hockeyn..
Men 10 min för "försök till spearing", snart kommer det väl villkorlig dom i hockeyn..
Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: Shit happens...
Låter djävligt positivt för övrigt, och det är viktigast i nuläget.
Kan vi sedan vinna så inte mig emot... :-)
Låter djävligt positivt för övrigt, och det är viktigast i nuläget.
Kan vi sedan vinna så inte mig emot... :-)
Sv: FBK-BIF (21/2)
Namtrac: Han är avstängd en match. Han slängde handskarna och kramades lite för hårt i förra matchen.
Sv: FBK-BIF (21/2)
Så här ser laget ut ikväll enligt Swehockey, J Andersson är skadad o Soling är Sjuk:
Målvakter: Holmqvist(Jokela)
1:a Casselståhl-Phillips Dackell-Wahlberg-B Danielsson
2:a Beregeron-Andersson Sjögren-Lind-Miettinen
3:e Kuparinen-Sjödin Viitakoski-Sachl-Molin
4:e Johansson-? N Danielsson-J Johansson-Malmström
Domare: Stefan Danielsson
Målvakter: Holmqvist(Jokela)
1:a Casselståhl-Phillips Dackell-Wahlberg-B Danielsson
2:a Beregeron-Andersson Sjögren-Lind-Miettinen
3:e Kuparinen-Sjödin Viitakoski-Sachl-Molin
4:e Johansson-? N Danielsson-J Johansson-Malmström
Domare: Stefan Danielsson
FBK-BIF (21/2)
Här är Gävletidningens tankar samt laguppställningen inför kvällens kamp.
Ingen TV sändning i kväll från LLA så det blir att lyssna på webradion samt slänga ett getöga på Säsongskortmatchen DIF-HV.
Har tippat seger till BIF men hittills så har mina tips varit mer åt det felaktiga men skam den som ger sig.
« Föregående · 509791