1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

FBK-BIF (21/2)


Sv: FBK-BIF (21/2)
Det ska väl till ett under för att de ska kunna vända detta

Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: 3-0 GOD NATT!!!

Sv: FBK-BIF (21/2)
2-0 nu är nog halmstrået helt borta. Hoppas Jokela får lite matchträning i nån av de avslutande matcherna.

Sv: FBK-BIF (21/2)
Huge: Hehe ja vi är nästan lika målfarliga i BP som i PP...eller ska man säga att vi är lika ofarliga i PP som i BP

Sv: FBK-BIF (21/2)
 
Ang diskussionen om Sjödin-Kuparinen 1-0 i indianare ;-)

Sv: FBK-BIF (21/2)
Idioträddning av Honken.
Då är han kvitt sin 0-1-tavla då....

Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: Se där.
Då ligger vi på plus alltså... :-)

Sv: FBK-BIF (21/2)
Huge: JO man har ju hört både det ena och det andra...;)

Sv: FBK-BIF (21/2)
GävleLasse: Och domaren brukar också kunna sin regelbok.
Till skillnad från både spelare och åskådare.
Jag vet av erfarenhet.... ;-)

Sv: FBK-BIF (21/2)
Huge: Vi har faktiskt gjort 8 BP-mål

Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: Säg det... Domaren har tydligen en egen regelbok

Sv: FBK-BIF (21/2)
Hur fan kan man få 2+2+10 för FÖRSÖK till spearing?

Sv: FBK-BIF (21/2)
70 Rodrigues: Kan så vara, eller så vile Bergeron få Chara ur matchen.
Men 10 min för "försök till spearing", snart kommer det väl villkorlig dom i hockeyn..

Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: Ungegär lika många som vi gjort i BP då.... :-)

Sv: FBK-BIF (21/2)
70 Rodrigues: 5:e gången det händer, bara hälften av Moras bedrift.

Sv: FBK-BIF (21/2)
GävleLasse: Övertändning som det verkar??

Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: Shit happens...
Låter djävligt positivt för övrigt, och det är viktigast i nuläget.
Kan vi sedan vinna så inte mig emot... :-)

Sv: FBK-BIF (21/2)
Är det någon som vet hur många mål Brynäs släppt in i PP den här säsongen???

Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: Och nu en onödig utvisning... *Suck*

4 mot 3 Nu ringer det väl

Sv: FBK-BIF (21/2)
Gusten: Bergeon vill ut i nattlivet istället för att spela hockey 2+2+10

Sv: FBK-BIF (21/2)
Brynäs dominerar men får inte in pucken och FBK gör mål i boxplay...

Sv: FBK-BIF (21/2)
Hong Kong: tyckte inte det var så farligt dom stod ju bara där

Sv: FBK-BIF (21/2)
Namtrac: Han är avstängd en match. Han slängde handskarna och kramades lite för hårt i förra matchen.

Sv: FBK-BIF (21/2)
Var är Petrovicky?

Sv: FBK-BIF (21/2)
Så här ser laget ut ikväll enligt Swehockey, J Andersson är skadad o Soling är Sjuk:

Målvakter: Holmqvist(Jokela)

1:a Casselståhl-Phillips Dackell-Wahlberg-B Danielsson

2:a Beregeron-Andersson Sjögren-Lind-Miettinen

3:e Kuparinen-Sjödin Viitakoski-Sachl-Molin

4:e Johansson-? N Danielsson-J Johansson-Malmström

Domare: Stefan Danielsson

FBK-BIF (21/2)
 
Här är Gävletidningens tankar samt laguppställningen inför kvällens kamp.
 
Ingen TV sändning i kväll från LLA så det blir att lyssna på webradion samt slänga ett getöga på Säsongskortmatchen DIF-HV.
 
Har tippat seger till BIF men hittills så har mina tips varit mer åt det felaktiga men skam den som ger sig.

« · 509791

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)