Femmorna mot Djurgården
« Föregående · 1176921 Till forumet
Sv: Femmorna mot Djurgården
arnio: typ. men skit samma det blir liksom grodor ur intet när du ska dribbla runt på egen blå utan hängslen på.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Anders Berg: Nej Brynäs tex är ett lag, en laguppställning är en uppställnig av vilka spelare som ska spela för ett specifikt laget i en specifik match.
Sv: Femmorna mot Djurgården
arnio: 'Laget' eller 'laguppställningen' mot Djurgården får väl däremot anses vara exakt samma sak.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Anders Berg: (... eller "laget" skulle jag väl ha skrivit om det skulle vara helt korrekt).
Sv: Femmorna mot Djurgården
70 Rodrigues: Tack för att du presenterar kedjorna - men varför gör du det alltid ett halvt dygn efter att man redan sett dem? =)
Sv: Femmorna mot Djurgården
Så spelar Brynäs mot Djurgården:
Målvakter: Jacob Markström (Alexander Sahlin).
Förstafemman: Simon Bertilsson, Lars Jonsson – Andreas Dackell, Calle Järnkrok/Steve Dixon, Eero Somervuori.
Andrafemman: Jörgen Sundqvist, Juuso Hietanen – Sebastian Lauritzen, Mads Hansen, Magnus Kahnberg.
Tredjefemman: Peter Nolander, Simon Löf – Emil Sandin, Jonathan Granström, Ove Molin.
Fjärdekedjan: Jakob Silfverberg, Alexander Sundström, Anton Rödin.
Extraback: Victor Berglind.
Målvakter: Jacob Markström (Alexander Sahlin).
Förstafemman: Simon Bertilsson, Lars Jonsson – Andreas Dackell, Calle Järnkrok/Steve Dixon, Eero Somervuori.
Andrafemman: Jörgen Sundqvist, Juuso Hietanen – Sebastian Lauritzen, Mads Hansen, Magnus Kahnberg.
Tredjefemman: Peter Nolander, Simon Löf – Emil Sandin, Jonathan Granström, Ove Molin.
Fjärdekedjan: Jakob Silfverberg, Alexander Sundström, Anton Rödin.
Extraback: Victor Berglind.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Anders Berg: "Jag tror att Djurgården vinner komfortabelt. Men jag hoppas på Brynässeger, det skulle behövas"
Ja tror på 2-2 jag!
Ja tror på 2-2 jag!
Sv: Femmorna mot Djurgården
Jag tror att Djurgården vinner komfortabelt. Men jag hoppas på Brynässeger, det skulle behövas!
Sv: Femmorna mot Djurgården
70 Rodrigues: Tror det blir en grismatch med mycket bök och stök.
3 Bif- 2 Dif
Granis kommer att skicka minst en Difare till sjukstugan..
3 Bif- 2 Dif
Granis kommer att skicka minst en Difare till sjukstugan..
Sv: Femmorna mot Djurgården
Bissett19: Jag har möjligen ett fel om inte Dixi kan sluta suga på tummen!
Sv: Femmorna mot Djurgården
Thegel skulle berömmas för sin insats idag inte var i truppen i morrn...
Sv: Femmorna mot Djurgården
Hence:
1.Dacke-Dixon-Aero
2.Lauritzen-Hansen- Kahnberg
3.Sandin-Granis-Molin
4.Silverberg-Sundström-Rödin
Extra. Hermansson, Thegel
Så tror jag det kommer att se ut, nån som bettar imot??
1.Dacke-Dixon-Aero
2.Lauritzen-Hansen- Kahnberg
3.Sandin-Granis-Molin
4.Silverberg-Sundström-Rödin
Extra. Hermansson, Thegel
Så tror jag det kommer att se ut, nån som bettar imot??
Sv: Femmorna mot Djurgården
Pettisbif: Bra att Hermansson är utanför, men att både Silfver och Rödin ska spela i en 4:e kedja känns sisådär...
Femmorna mot Djurgården
Markström (Sahlin)
Jonsson Löf
Dackell Dixon Somervouri
Hitanen Sundqvist
Kahnberg Granström Sandin
Nolander Bertilsson
Molin Hansen Laruitzen
Silfverberg Sundström Rödin
Jonsson Löf
Dackell Dixon Somervouri
Hitanen Sundqvist
Kahnberg Granström Sandin
Nolander Bertilsson
Molin Hansen Laruitzen
Silfverberg Sundström Rödin
« Föregående · 1176921
Och vi leder redan med 1-0:)
JUST NU: 1-0 till Brynäs.