Femmorna mot Djurgården
« Föregående · 1176921 · Nästa » Till forumet
Sv: Femmorna mot Djurgården
pastorn: matchen har ju fan inte börjat än! den börjar ju kl 19. dom har väl bara råkat gjort en 1:a där.. suck..
Sv: Femmorna mot Djurgården
Det skulle vara kul att se Järnkrok mellan Silver och Röd om Dixon lirar.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lunkan:
I chatten med Boork idag på expressen.se så ville han se mer Järnkrok i Brynäs.
I chatten med Boork idag på expressen.se så ville han se mer Järnkrok i Brynäs.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Är inte Silfverberg tillräckligt bra för att ta en plats bland dom tre första femmorna? Ska man tro tidningarnas betygsättning gör han det. Men har dom aldrig rätt annars, varför skulle dom ha det nu.
Sv: Femmorna mot Djurgården
96 Artisten: Njaee, J-20 laget verkar inte riktigt vara lika starkt i år...
Sv: Femmorna mot Djurgården
Huss: 14.12. Brynäs fulltaligt, inte ett skott på mål från Djurgården.
12.12. Utvisning Djurgården. Timmy Pettersson för tripping på Magnus Kahnberg.
14.12. Brynäs fulltaligt, inte ett skott på mål från Djurgården.
12.12. Utvisning Djurgården. Timmy Pettersson för tripping på Magnus Kahnberg.
Vem vad är det som gör matchbloggen? Nån som gått på sponken eller?
12.12. Utvisning Djurgården. Timmy Pettersson för tripping på Magnus Kahnberg.
14.12. Brynäs fulltaligt, inte ett skott på mål från Djurgården.
12.12. Utvisning Djurgården. Timmy Pettersson för tripping på Magnus Kahnberg.
Vem vad är det som gör matchbloggen? Nån som gått på sponken eller?
Sv: Femmorna mot Djurgården
Huss: Kahnberg måste gjort något bra eftersom han orsakade en utv. p/s rör inte mitt J-20 ;-)
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lindström: Herregud, du menar att kollar matchen via GDs matchblogg?
På med kammokläderna och bege dig till fiendesajten nedan istället, mkt bättre.
På med kammokläderna och bege dig till fiendesajten nedan istället, mkt bättre.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lindström: det är nog du som går på spånken, så där ser det då inte ut hos mig.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Huss: Härligt, här sitter dom inte och röker ganja och sidan uppdateras per automatik.
Sv: Femmorna mot Djurgården
65selander: Det verkar som om NC behöver att hårdträna pp-spel med grabbarna.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Huss: Ja heller inse vilka som ska vara på isen då och vilka som INTE ska vara det..
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lindström:
DIF maskar:
"Materialproblem för Ridderwall, men nu är han redo för spel igen."
DIF maskar:
"Materialproblem för Ridderwall, men nu är han redo för spel igen."
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lindström: De verkar behöva träna bp-spel också...
Fast det är väl så att vi saknar en Lance Ward typ som kan hålla rent framför Markan.
Fast det är väl så att vi saknar en Lance Ward typ som kan hålla rent framför Markan.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Observera att det är endast försvarspel de behöver träna i bp. Anfallsspelet fungerar utmärkt, 2 av 3 så här långt.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Huss: Kanon att vi är vassa i 4-5 spelet!! Då sliter vi ju mindre på spelarna oxå :)
Kanske är godare sport dryck i det båset..
Kanske är godare sport dryck i det båset..
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lindström: Rent ekonomiskt är det ett superbra koncept. HGK kan dra ner kostnaderna för truppen rätt radikalt.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Bissett19: Varför har Brynäs så svårt att räkna in rätt på isen?
Brynäs drabbas av ett lagstraff för att ha spelat med för många spelare på isen. Eller gjorde man det medvetet? Hittills har man ju gjort båda målen i box play.
Sv: Femmorna mot Djurgården
65selander: och verkar Sandin vilja öka till 4-1 genom att sätta sig på botbänken...
« Föregående · 1176921 · Nästa »
Och vi leder redan med 1-0:)
JUST NU: 1-0 till Brynäs.