Final
« Föregående · 1821638 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Periodens 3 punkter:
1. Nu känner vi igen HV borta-matcherna. 1-0 första minuten, som alltid.
2. Vi får inte GE bort pucken som vid 2-0-målet. Mannberg. Försök spela oss ur situationen eller släng till säker icing. Aldrig en lös sarg ut.
3. Helt okej, på gränsen till bra, period spelmässigt. Rättvis reducering.
1. Nu känner vi igen HV borta-matcherna. 1-0 första minuten, som alltid.
2. Vi får inte GE bort pucken som vid 2-0-målet. Mannberg. Försök spela oss ur situationen eller släng till säker icing. Aldrig en lös sarg ut.
3. Helt okej, på gränsen till bra, period spelmässigt. Rättvis reducering.
+ 1
Sv: Final
Zappaholic: Där kom målet, lite senare än jag trodde. Men nu känns denna match er, som så många tidigare
+ 2
Sv: Final
Rumpelstiltskin:
Det är 2 perioder kvar så detta är långt ifrån kört även om det ser tufft ut.
Det är 2 perioder kvar så detta är långt ifrån kört även om det ser tufft ut.
Sv: Final
Zappaholic: Jag ser tröttheten i killarna, tyvärr. Hemmaplansfördelen kommer vara avgörande + hivets vilodagar inför finalspelet.
Men jag hade kvart som mål, så jag är mer än nöjd såklart. :)
Men jag hade kvart som mål, så jag är mer än nöjd såklart. :)
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Jämfört med Frölunda så känns HV giftigare framåt men slöare bakåt. Även om vi förlorar denna så känns det inte omöjligt. Gäller bara att vara mer disciplinerade i försvarsspelet.
+ 1
Sv: Final
Forsberg 1978: Bäst av 7...vi måste få tillbaka fullt lag så kommer vi ikapp, just nu ser vi helt sluuutkörda ut, inget som känns farligt från Brynäs än så länge....
+ 2
Sv: Final
Zappaholic: mannberg som hamnar helt fel i egen zon... han ska vara där pucken "kastas"
+ 1
« Föregående · 1821638 · Nästa »
Snart är Bertil och Fälth tillbaka också. Bort med klen-Pudas och behåll Ersson.