Final
« Föregående · 1822136 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Denna match påminner litegranna om min enda livematch på hemmaplan denna säsong. Vi mötte HV71 i mellandagarna och hade bra kontroll på matchen, hade 1-0 från första minuten och missade en hel del fina lägen att utöka. HV kvitterade dock med drygt två minuter kvar innan Gunde avgjorde i sudden. Då var det PW som storspelade...
Men vi fixar 2-0 tidigt och avgör detta, vi är kungar i tredje.
Men vi fixar 2-0 tidigt och avgör detta, vi är kungar i tredje.
Sv: Final
Lindström:
Pudas gör 2-0 tidigt i tredje. Sen håller dom undan och vinner med 2-0. Felix håller nollan igen.
Rautio spelar inte hos oss nästa säsong..
En av anledningarna att han inte står nuförtiden. En annan är att han är jävligt less på ledningen som tog bort han mot Frölunda. Och sånt där går inte hem varken hos Bulan, Bz eller Pecka!
Pudas gör 2-0 tidigt i tredje. Sen håller dom undan och vinner med 2-0. Felix håller nollan igen.
Rautio spelar inte hos oss nästa säsong..
En av anledningarna att han inte står nuförtiden. En annan är att han är jävligt less på ledningen som tog bort han mot Frölunda. Och sånt där går inte hem varken hos Bulan, Bz eller Pecka!
« Föregående · 1822136 · Nästa »