Final
« Föregående · 1822136 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Peja: Mkt möjligtf att ett bättre skott också hade ställt Felix, men det är ren spekulation och ointressant.
Det intressanta är vad som de facto hände: Thörnberg halvmissar när Felix naturligtvis är beredd på en stenhård handledare. En typisk situation som alla målvakter oftast har svårt att hantera.
Från att ha varit totalt utspelade så får HV luft under vingarna och uppträder som ett helt annat lag. Tänk vad ett mål kan göra för självförtroendet och psyket.
Det är hockey det i ett nötskal.
Håll i nu gubbar och ro hem det här, mkt viktigt!!!
Det intressanta är vad som de facto hände: Thörnberg halvmissar när Felix naturligtvis är beredd på en stenhård handledare. En typisk situation som alla målvakter oftast har svårt att hantera.
Från att ha varit totalt utspelade så får HV luft under vingarna och uppträder som ett helt annat lag. Tänk vad ett mål kan göra för självförtroendet och psyket.
Det är hockey det i ett nötskal.
Håll i nu gubbar och ro hem det här, mkt viktigt!!!
Sv: Final
Brynäsgubbe: Håller helt med. Tycker vi får skylla oss själva om ett mål kommer. Det går inte att spela så här när man trots allt är så överlägsna som vi varit idag.
Sv: Final
Jag tycker det här är en kraftig coachmiss. I det här läget som matchen är så ska man istället för att backa hem försöka som i första perioden komma ner djupt offensivt.
Istället så anfaller man i princip en och en och ger Hv det initiativ man vill ha.
Helt jävla bedrövligt agerande i tredje perioden.
Istället så anfaller man i princip en och en och ger Hv det initiativ man vill ha.
Helt jävla bedrövligt agerande i tredje perioden.
Sv: Final
Anders Berg: Rautio är slutspelets bästa målvakt hittills.
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
+ 1
Sv: Final
Herrejösses vad jag såg det här från första nedsläpp i 3e. HV vinner teken och både Clark och Lindblom tror jag det var, stod bara och glor på blålinjen. Sedan fler tillfällen där vi bara väntar på att de ska föra upp spelet från egen kasse. Fyfan vad vi får skylla oss själva. Hade vi bara fortsatt med högt presspel.
JÄVLA PISS.
JÄVLA PISS.
Sv: Final
Anders Berg: Rautio är slutspelets bästa målvakt hittills.
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
+ 3
« Föregående · 1822136 · Nästa »