Final
« Föregående · 1822518 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Haha kollade på veckans PowerPlay där Björn Oldeen gästar, kom ut precis innan match nr 2 i finalserien.
Alla fyra i studion var tvärsäkra på att HV kommer slå ut Brynäs. Uffe Bodin sträckte sig så långt att han sa att Brynäs inte kommer orka med HV i 7 matcher, kanske att Brynäs tar en eller två matcher, men inte mer än så.
Skulle vi ro hem guldet så kommer jag skratta åt det där och trycka upp det i ansiktet på Bodin! TÄNDVÄTSKA!!!!
Alla fyra i studion var tvärsäkra på att HV kommer slå ut Brynäs. Uffe Bodin sträckte sig så långt att han sa att Brynäs inte kommer orka med HV i 7 matcher, kanske att Brynäs tar en eller två matcher, men inte mer än så.
Skulle vi ro hem guldet så kommer jag skratta åt det där och trycka upp det i ansiktet på Bodin! TÄNDVÄTSKA!!!!
+ 3
Sv: Final
Forsberg 1978: Bertil var inte på is idag och det verkar högst osäkert med hans medverkan imorgon...
Fan!
Fan!
Sv: Final
{7981}:
Grejen med Westerholmarna är att de när som helst (oftast när vi klagar på dem som mest) kan göra kanonmatcher där de påminner om Sedinarna rent av.
Men jag håller med. De har inte förstärkts sina aktier på slutet. Jag gråter inte blod om de går till Frölunda.
Behåller hellre Ikonen och Boqvist.
Grejen med Westerholmarna är att de när som helst (oftast när vi klagar på dem som mest) kan göra kanonmatcher där de påminner om Sedinarna rent av.
Men jag håller med. De har inte förstärkts sina aktier på slutet. Jag gråter inte blod om de går till Frölunda.
Behåller hellre Ikonen och Boqvist.
+ 6
Sv: Final
Leonardo: Sant. Däremot är det synd att han kräver att vara PaWs bihang. Jag hade gärna bara behållit PaW. Om Madhawks uppgifter stämmer så kräver dom att båda ska ha samma lön (vilket är helt absurt egentligen) och det gör det till en omöjlighet att behålla dom. PaW har spelat i landslaget och ska säkert ha 200 k/mån. Det innebär att hela paketet kostar 400k/mån om man vill behålla dom. Solklart val att inte förlänga.
+ 7
Sv: Final
mk: Inget av målen är otagbara. Första hamnar han fel, antagligen för att Thörnberg tappar pucken för en sekund innan skottet. Den går in precis vid stolpen men från den vinkeln ska den inte gå in.
Andra tar ju en förrädisk båge efter touchen på Pudas. Tycker absolut han ska ha första ändå.
Spännande att se vem Bulan väljer.
Känns som Felix kan göra fler idioträddningar men släpper oftare "lätta" mål.
Rautio vet man mer vad man får med.
Men man vet ju också att han ofta släpper välplanerade höga skott.
Vet inte vem jag vill se i mål på torsdag. Lutar ändå åt Felix...
Andra tar ju en förrädisk båge efter touchen på Pudas. Tycker absolut han ska ha första ändå.
Spännande att se vem Bulan väljer.
Känns som Felix kan göra fler idioträddningar men släpper oftare "lätta" mål.
Rautio vet man mer vad man får med.
Men man vet ju också att han ofta släpper välplanerade höga skott.
Vet inte vem jag vill se i mål på torsdag. Lutar ändå åt Felix...
Sv: Final
Zappaholic: Hur ska han kunna vara tät mellan benen om han ska vara beredd på det på det skottet som avlossas?
Förövrigt så är det intressant att läsa kommentarerna före och efter 2-2. Innan hänger alla Felix i kulorna. Efter att man sett repriser och höra vad som hänt , så är det väldigt tyst ändå.
Orerhört viktig seger igår, nu siktar vi på nästa match imorn.
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
Förövrigt så är det intressant att läsa kommentarerna före och efter 2-2. Innan hänger alla Felix i kulorna. Efter att man sett repriser och höra vad som hänt , så är det väldigt tyst ändå.
Orerhört viktig seger igår, nu siktar vi på nästa match imorn.
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
Sv: Final
Huge: bra observation, lägger till Johan Alcen på listan. Han har imponerat storligen.
Frågetecken för twinsen och Zab. För plottrigt framåt och för dåliga i backcheckingen.
Läge för Johnson o Boqvist?
Målvaktsfrågan intressant, står inte Rautio så spelar han inte hos oss nästa säsong.
Motsvarande kan sägas om Sadström.
Vågar BZ satsa på en keeper med rent bedrövliga stats? Om Lindbäck är uttalad 1a ja, men då lär han gå till AHL istället. Knivigt...
Frågetecken för twinsen och Zab. För plottrigt framåt och för dåliga i backcheckingen.
Läge för Johnson o Boqvist?
Målvaktsfrågan intressant, står inte Rautio så spelar han inte hos oss nästa säsong.
Motsvarande kan sägas om Sadström.
Vågar BZ satsa på en keeper med rent bedrövliga stats? Om Lindbäck är uttalad 1a ja, men då lär han gå till AHL istället. Knivigt...
« Föregående · 1822518 · Nästa »