Final
« Föregående · 1822677 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Zappaholic:
Det är det jag tyckt hela tiden. HV hade enklare väg i slutspelet och deras bredd funkar bra i en lång grundserie när man inte vill slita för mkt på stjärnor. Men totalt sett så tycker jag att HV är ett sämre lag. De har bredd, men de har ingen rejäl spets som kan sticka ut och avgöra matcher och vara skillnaden när man möter riktigt bra motstånd. Brynäs har massor med sånna spelare.
Det är det jag tyckt hela tiden. HV hade enklare väg i slutspelet och deras bredd funkar bra i en lång grundserie när man inte vill slita för mkt på stjärnor. Men totalt sett så tycker jag att HV är ett sämre lag. De har bredd, men de har ingen rejäl spets som kan sticka ut och avgöra matcher och vara skillnaden när man möter riktigt bra motstånd. Brynäs har massor med sånna spelare.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Jävla tomtar både i studion och på isen.
Kör klubbjävlarna genom huvet på idioterna!!!
Kör klubbjävlarna genom huvet på idioterna!!!
+ 1
Sv: Final
Brynäsgubbe: Jag tycker också att tacklingen är en aning hård. Pudas sätter sig själv i en dum sits.
Sen behöver inte Tedenby tackla på det sättet utan visa mer respekt!
Sen behöver inte Tedenby tackla på det sättet utan visa mer respekt!
+ 3
Sv: Final
HitTheLights: Efter att man gått av värmningen, så kommer Pecka och stöter till Berglund när han ska sätt på sig skydden. Ojdå förlåt...säger han bara😀😀
+ 9
Sv: Final
Bratwursten :
Jag måste erkänna att jag inte gillade duttandet med målvakter under serien och tyckte att Brynäs borde ha satsar på en uttalad 1e målvakt.
I dag är jag jävligt glad över att vi har två målvakter som har spelat många matcher under säsongen.
Jag måste erkänna att jag inte gillade duttandet med målvakter under serien och tyckte att Brynäs borde ha satsar på en uttalad 1e målvakt.
I dag är jag jävligt glad över att vi har två målvakter som har spelat många matcher under säsongen.
+ 2
« Föregående · 1822677 · Nästa »