Final
« Föregående · 1822677 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Bratwursten : Verkligen, vi är rejält giftiga i spelvändningarna. Rautio har fått en perfekt start.
+ 2
Sv: Final
Forsberg 1978: Berglund är ju dum i huvudet. Synd att inte Granström var där och uppfostrade honom.
+ 6
Sv: Final
Zappaholic: haha varför? Senast var det bl.a. Granis som gjorde sådant. Lite sånt tugg hör till hockeyn. Sen måste ju Alcén se att den kommer! :)
Sv: Final
Oavsett hur det går i den här finalserien så är jag SJUKT jävla stolt över detta laget och vara brynäsare (det är man oavsett) vilken jävla resa dom har gjort den här säsongen! Tänk tillbaka:
Januarisvackan!
Våran tilltänkta målspruta Zab borta i stort sett hela säsongen!
Alla jävla skador!
Allt fulspel vi mött i slutspelet med huvudtacklingar med hjärnskakningar som följd som domarna och nämnd blundat för men brynäs klagar inte utan biter ihop och bara kör!
WOW WOW WOW!!!
Januarisvackan!
Våran tilltänkta målspruta Zab borta i stort sett hela säsongen!
Alla jävla skador!
Allt fulspel vi mött i slutspelet med huvudtacklingar med hjärnskakningar som följd som domarna och nämnd blundat för men brynäs klagar inte utan biter ihop och bara kör!
WOW WOW WOW!!!
+ 11
Sv: Final
Zappaholic: Christensen hakar Pudas ovanför nedre handsken, solklar tvåa.
Wikegård: "Nä, den var tufft tagen, tveksam tvåa...."
Wikegård: "Nä, den var tufft tagen, tveksam tvåa...."
+ 2
« Föregående · 1822677 · Nästa »