1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779079 inlägg · 7967 ämnen

Final


Sv: Final
Steenm: Nu måste vi samla oss i försvarsspelet. Känns också som Rautio stressar lite och överagerar några gånger. Sitt still i båten!

Sv: Final
Jag vet att jag är tjatig nu men om jag säger att Zanetti kastat bort 10 puckar i försvarzon, räcker det då?

Sv: Final
Pigalle: PAILLEEE Kung!

Sv: Final
Blomqvist gör kanske sin bästa match i Brynäströjan ikväll. Sicken kapten vi har!

Sv: Final
Bratwursten : Med sin mentala historik är han en målvakt som ståplats hemma i Gavlerinken borde kunna knäcka. Kör "LIIIIINUUSS LIIIIINUUSS" vid varje insläppt mål.

Sv: Final
Brynäsgubbe: Vi måste lyfta oss och ha mer spel, för tufft att bara rensa... räcker med ett misstag sen är det mål

Sv: Final
Jaha då börjar vi med fegspelet redan nu då.

Sv: Final
Att inte nån jävel sänker dvärgfanskapet Tedenby snacka om drogad ser helt sjuk ut

Sv: Final
TACKLAS HVÖR FAN!
2-3, SOPOR

Sv: Final
Där såg man också tydligt vilken stor yta som öppnade upp sig när Borgman jagade tacklingar...

Sv: Final
Plattmatch av Söderström ikväll, det tackar vi för! Håll ut perioden ut nu!

Sv: Final
Steenm: Paillllllllllllllllleeeeeeeee!!!!

Sv: Final
Paille!!! Kan man få lägga ett par inlägg per minut i stället? Det blir ju så dåligt flyt i forumet med ett per minut i stridens hetta!

Sv: Final
{5915}: Matchen är inte slut än😉

Sv: Final
{5915}: Nu har vi skakat Söderström!!! sjukt viktigt! Orutinerad målvakt hur reagerar han på detta??

Sv: Final
Vad är det här för jävla match?

Sv: Final
jAAAA! Nu behöver det inte hända något mer.....

Sv: Final
{8212}: Paiiiiiiiilleeeee !!!!
Borgman ditt klantarsle, tack för det!

Sv: Final
Härligt Paille!

Sv: Final
Lindström: Sållet Söderström, perfekt tajming.

Sv: Final
Oj oj den där ska Söderström ha!

Sv: Final
KLASSSSSSSMÅL!!!!! 🤣

Sv: Final
Söderström vinner det här åt oss

Sv: Final
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PAILLE

Sv: Final
Brynäsgubbe: PAILLE!!!!!!

Söderström sviktar.

Sv: Final
Alcén är ju magisk, både på och utanför isen.

Sv: Final
Pigalle: två mål bakåt nu på närspel o flipprande puck......nervmatch igen då...

Sv: Final
Peja: Fjärdefemman driver laget!

Sv: Final
mk: Han är halvvägs inne i egna målet....

Sv: Final
Pigalle: Brynäs måste vara experter på att släppa in mål minuten efter att man gör ett eget. Är lika tungt varje gång.

Sv: Final
Brynäsgubbe: Såg ut som den där skitpucken som trillade förbi Sandströms huvud mot VF.
Inte orättvist iofs.

Sv: Final
KalleTeodor: Han predikanten på ståplats med ett stort j-vla träkors runt halsen är ju en parodi på sig själv! Amen

Sv: Final
Chris11: Hans mål, STÅ på benen förfan...

Sv: Final
Jensen och Zanetti på isen samtidigt då blir det mål bakåt.

Sv: Final
mk: Spark?

Sv: Final
{8212}: Byt ut det jävla sållet😡

Sv: Final
Zanetti måste få möta bänken nu. Tycker han ät alldeles för nervös

Sv: Final
Vad i helvete... där måste zanetti kunna göra det bättre.

Sv: Final
Fan vilka enkla skitmål HV får...

Sv: Final
SKITMÅL

Sv: Final
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ EN JÄVLA FIPPELPUCK IGEN!

Sv: Final
Men till jävla fladderpuck...

Sv: Final
Spelar vi utan backar idag?

Sv: Final
Steenm: Målvaktsförbannelse!

Sv: Final
{5915}: Skitjävlamål.

Sv: Final
Kaptenen kliver fram i den så viktiga match 3. Vilket hjärta!

Sv: Final
Forsberg 1978: captain, my captain👍🏻🏒
Kung Alcen!!!

Sv: Final
Huge: Det år vår och Blomman blommar!!!

Sv: Final
Hescores: Dom lyssnade på mig ;)

Sv: Final
Forsberg 1978: Oj oj oj. Jävla kungar.

Blomqvist inte målskytt?

« · 1822834 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)