Final
« Föregående · 1823042 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Zappaholic: Haha här är ett annat halleluja-moment från samma forum. Skulle tro att det är den där tjockisen med träkorset som skriver på sin mobil från ståplats. Blir ännu roligare om man läser det med småländsk skogsdialekt.
"På BIFs "forum" så tycker man att det är en helt ok tackling och man hyllar Kilström som antagligen avslutar Öneruds säsong för att han gör just det - avslutar öneruds säsong.
Annat lät det ju när deras nr 96 filmade när han fick sin "huvudtackling" av Persson. Den stora skillnaden? Nr 96 spelade direkt efter avblåsningen. Önerud spelar nog inte mer den här säsongen.
Så nu vet vi det. BIFs fans tycker att det är bra att man skadar motståndare.
Men man kan ju inte förvänta sig mer av Sveriges mest enögda och definitivt sämsta hockeypublik."
"På BIFs "forum" så tycker man att det är en helt ok tackling och man hyllar Kilström som antagligen avslutar Öneruds säsong för att han gör just det - avslutar öneruds säsong.
Annat lät det ju när deras nr 96 filmade när han fick sin "huvudtackling" av Persson. Den stora skillnaden? Nr 96 spelade direkt efter avblåsningen. Önerud spelar nog inte mer den här säsongen.
Så nu vet vi det. BIFs fans tycker att det är bra att man skadar motståndare.
Men man kan ju inte förvänta sig mer av Sveriges mest enögda och definitivt sämsta hockeypublik."
+ 3
Sv: Final
Så frustrenade, vi måste vinna en match på bortaplan i SMfinal, vi har ledningen massor med gånger i matchen men gång på gång slänger vi bort det.
Det funkar inte att slarva bort en sån här match när vi har haft chansen. Torskar vi idag så är jag rädd att det är godnatt även om jag är sjukt pessimistisk nu. :(
Det funkar inte att slarva bort en sån här match när vi har haft chansen. Torskar vi idag så är jag rädd att det är godnatt även om jag är sjukt pessimistisk nu. :(
+ 1
« Föregående · 1823042 · Nästa »