Inlägg: 3038834
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Hm jag är inte övertygad med dessa backar.. men du har nog rätt.. tveksamt om det kommer in nåt nytt där.. blir nog en ny tuff säsong..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks: "ny tuff säsong"
Hade vi haft bra målvakter säsongen som var hade vi garanterat kommit topp 4. Och kunnat utmana ännu mera. Tycker laget gjorde en bra säsong trots målvakter som egentligen alla 3 läckte. Och med special teams under all kritik. Spel 5 mot 5 var man ett av shls bästa lag.
Hade vi haft bra målvakter säsongen som var hade vi garanterat kommit topp 4. Och kunnat utmana ännu mera. Tycker laget gjorde en bra säsong trots målvakter som egentligen alla 3 läckte. Och med special teams under all kritik. Spel 5 mot 5 var man ett av shls bästa lag.
Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria så vet man inte vad dom kan visa upp. Sen har du ju juniorerna som förmodligen kommer göra allt för att försöka slå sig in i hierarkin.
+ 4