Final
« Föregående · 1823304 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Bratwursten :
Om jag springer förbi tigern så hugger jag han och tipsar, han kommer lyckas kicka igång den
Om jag springer förbi tigern så hugger jag han och tipsar, han kommer lyckas kicka igång den
+ 2
Sv: Final
Bratwursten : Närmar oss Gävle bara 7 mil kvar av de totalt 60 från start.
Hoppas på en underbar eftermiddag med hög stämning, rivstart av Brynäs och avslut med Guldet ska hem från hela arenan.
Hoppas på en underbar eftermiddag med hög stämning, rivstart av Brynäs och avslut med Guldet ska hem från hela arenan.
+ 7
Sv: Final
Bratwursten :
Hej, Farfar här.
Vågen... är den helt ute eller? Tror sittplats skulle gå igång på den.
Hej, Farfar här.
Vågen... är den helt ute eller? Tror sittplats skulle gå igång på den.
+ 4
Sv: Final
mustigahjalmar: Gameday och idag är det väl dags för Lindblom och Clark att kliva fram igen. Nu när fjärdelinan dragit oss fram till ett grymt bra läge i finalserien växlar vi upp ytterligare ett hack!
+ 1
Sv: Final
{363}: Andreas Borgman i HV71 är i alla fall ödmjuk. Så här svarar han på en fråga.
Vad behöver bli bättre?
– Vi har inte varit tillräckligt konsekventa. Lite för mycket slarv vid ingångar i anfallszonen och lite allt möjligt. Vi möter ett mycket bättre lag nu än vi har mött tidigare i slutspelet så vi måste upp en nivå till
Vad behöver bli bättre?
– Vi har inte varit tillräckligt konsekventa. Lite för mycket slarv vid ingångar i anfallszonen och lite allt möjligt. Vi möter ett mycket bättre lag nu än vi har mött tidigare i slutspelet så vi måste upp en nivå till
+ 13
Sv: Final
Asså... jag avskyr att det ska vara så komplicerat att få tag i biljetter på bortasektionerna i SHL. Varför sköts allt sådant externt? Varför ska jag inte kunna surfa in på den vanliga biljettsajten och köpa mig en ståplats? Herregud..
Är det någon som vet hur fasen jag ska gå tillväga för att få en plats på Brynäs-stå i Jönköping på måndag!?
Är det någon som vet hur fasen jag ska gå tillväga för att få en plats på Brynäs-stå i Jönköping på måndag!?
+ 2
Sv: Final
Zappaholic: Vilken profil! Jag kommer sakna honom när han lämnar. Det finns säkert bättre tränare men jag älskar vinnarskallen och grinigheten. Han kan garanterat få ut max av vilket lag som helst, på ett eller annat sätt.
+ 9
Sv: Final
{7225}: Kan nog vara så, är ju lite tunnsått med sådana fabriker i Sverige nu för tiden:). Tyckte själv att det var en smula osmakligt men jag antar att det var bestämt sedan långt innan..
Min poäng var dock att min personliga njutning blev så ofantligt mycket större av att se Brynäs slå ut deras så heliga herr Lundqvist då "alla" här är frölundaiter och deras (iofs ganska mäktiga) introlåt hördes på högsta volym under dagen innan game 7 :)
Min poäng var dock att min personliga njutning blev så ofantligt mycket större av att se Brynäs slå ut deras så heliga herr Lundqvist då "alla" här är frölundaiter och deras (iofs ganska mäktiga) introlåt hördes på högsta volym under dagen innan game 7 :)
+ 1
Sv: Final
{5915}: Är ny här på hockeysnack men som exilbrynäsare i Göteborg så njuter jag i fulla drag av att våra hjältar är i final! Apropå Göteborgare och deras (över)tro på Frölunda så har mina kollegor på en viss bilfabrik här nere varit så säkra på en finalplats att dom nästan kunnat ta gift på att Brynäs bara var ett farthinder :)
+ 5
Sv: Final
62Svensson: Ja som jag skrev då om Virus.
Sorgligt att en spelare och ledare med så stort Brynäshjärta inte kunde komma tillbaka till klubben.
Sorgligt att en spelare och ledare med så stort Brynäshjärta inte kunde komma tillbaka till klubben.
+ 1
« Föregående · 1823304 · Nästa »