1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779103 inlägg · 7967 ämnen

Final


Sv: Final
{8212}: Vad heter linjedomaren som "åkte bredvid" Zaborsky efter målet? Den absolut värsta domarskandalen någonsin!

Sv: Final
Mycket välförtjänt seger av HV och jag tycker även att domarna gör en felfri match.

Sv: Final
{8179}: gå och lägg dig lallare! Du kommer aldrig få uppleva en final i ditt liv

Sv: Final
Brynäsgubbe: Jensens gubbe. Riv kontrakt!

Sv: Final
En tragisk utvisning vänder hela matchbilden och även matchen. Detta händer alltså i en SM-final i sveriges högstaliga.

Sen måste Bertilsson komma tillbaka, det kommer aldrig gå annars, P och Z kan lika gärna dra på sig en HVtröja.

Sv: Final
Brynäsgubbe: De leker med oss

Sv: Final
rafalski: sin bästa match?? Du måste skoja.

Sv: Final
Hv71/domarna shl - Brynäs IF 2-2 i matcher

Sv: Final
4 jävla äckelmål i 3e.

Sv: Final
Klart vi kommer torska ikväll , HV gör sin bästa match i finalserien.

Sv: Final
Brynäsgubbe: Jag orka inte med dommarkvaliten längre!

Sv: Final
Brynäsgubbe: Då borde Alcén sitta i utvbåset hela tiden...

Sv: Final
Matchen förlorades när inte Westerholmarn agerade tillräckligt rutinerat när målisen ligger och simmar.
För tror någon att Hv hade agerat lika?

Stänger av nu.

Sv: Final
pekka85: "Han retar HV-spelarna" Detta är alltså värt en utvisning en en SM-final. Avgå någon!!!

Sv: Final
Känns som karma när Zaborsky åker och hånar HV.

Sv: Final
Peja: Helvetes fitthelvete!!!! Jävla orättvisa jävla sporthelvete!!!!

Sv: Final
Peja: ok, ja vart dom ledsna så måste det ju vara en utvisning

Sv: Final
Kan Jensen riva sitt kontrakt och aldrig visa sig i en brynäströja.

Sv: Final
{5647}: retar och hånar säger domaren.....

Sv: Final
Rumpelstiltskin: Höj dig.

Sv: Final
{5647}: Men du är känd på hela HS för att ha koll. Skäm inte ut dej!

Sv: Final
Svåra skott för rautio men har han gjort en enda kvalificerad räddning i den här matchen.......?

Sv: Final
Jösses! Hör jag ordet slarv av Jensen? Kilström käkar korv på läktarn!

Sv: Final
{5647}: håll käften jävla lallare!

Sv: Final
jon karls kom tillbaka! Allt är förlåtet!!

Sv: Final
Suck...

Sv: Final
Grattis domarna

Sv: Final
Den utvisningen vände den här matchen.

Sv: Final
pekka85: Helvete vad billiga mål!!!!

Sv: Final
Det är såhär man blir bortdömda gubbar..

Sv: Final
bifhjärta: I en SM-final? Det är något som är fel? Domarjävlar!!!! Och så 3-3 på det, faaaan! Jag är färgad så inihelvete men det kändes inte rättvist!!!

Sv: Final
{5915}: Det verkar vara helt omöjligt att inte släppa in mål i slutet på perioderna

Sv: Final
{8212}: vad skrek han? Det kan ha varit någonting rasistiskt och då är det rätt att visa ut. Ni eller cmore har ingen aning...

Sv: Final
Tack domarna för att ni gav dom momentum. Avgå allihopa.

Sv: Final
Hoppas domarjävlarna blir misshandlade! Jävla sopor

Sv: Final
Äckligt som fan. Granström sätter ingen press, och som vanligt gör de mål.

Sv: Final
Zanetti; Skippa senapen men ta rostad lök

Sv: Final
Zanetti?

Sv: Final
HUR kan detta sopgänget HV fortfarande vara med i denna matchen?

Sv: Final
FYFAN SÄGER JAG BARA HOPPAS DOMARNA ÄR NÖJDA!!!

Sv: Final
kennys: törs man hoppas på en domarintervju efter matchen?

Sv: Final
{8179}: lättare o räkna upp sakerna som är fel..

Sv: Final
{8212}: Det här måste de stå till svars för.

Sv: Final
bifhjärta: Vad har dom sagt fel?

Sv: Final
Lindström: Av all skit dom hittat på så var detta det värsta jag någonsin sett!!!

Sv: Final
TACK Cmore för att ni säger rätt

Sv: Final
Fyfan, zebrorna måste kunna granskas!
Mår fan illa hur dom försöker hjälpa Hiv..

Sv: Final
bifhjärta:
Det känns som vi känner igen det här

Sv: Final
kexxet: ?????????

Sv: Final
kexxet:
Eeeeh va?

« · 1823587 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Joppe: Lyssnade på podden med Bobby idag.

Han blev ju klar typ 22 juli.
Han väntade på ett förslag från NHL, fick inget och hade inget annat förslag heller att ta ställning till.
Så det enda han fick på hela sommaren var från Brynäs.

Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)