Final
« Föregående · 1823642 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Brynäsgubbe: Äh skitsnack, Zaborsky skall inte åka ut på ngt så jävla löjligt, fjant Persson....däremot så är Jensen helkass överallt på plan, ställer till 2 mål bakåt idag, utan Simon klarar inte Brynäs detta, HV gör alltid mål trots underläge i 3 raka matcher nu.....det är en styrka de har, sen kan man diskutera vårt spel bakåt när de får sina mål.....klar fördel nu för HV givetvis...bara för det vinner vi Jerusalem på måndag :)
+ 3
Sv: Final
Brynäsgubbe: Jo fast som man själv har sett och som det påpekas i cmore så är det ju stup i kvarten. Alla som spelat sport i någon form av cupfinalspel vet att det händer till och med i lägre åldrar. Skall ju inte åka runt och knipa käft.
Sv: Final
Bratwursten : Inte direkt nej. Men de fullföljer matcherna bättre. Det är där Brynäs syndat upprepat i det här slutspelet. Tappar matcher som leds och antingen förlorar eller får spela betungande s d som påslag till det täta matchandet.
Sv: Final
Bratwursten : De har en guldkeeper vilket vi saknar. Sen kan vi kan inte dra på oss korkade utvisningar som Gundersson och Fäldt gör i 3:e.
Gunderson har i princip varit osynlig hela slutspelet. Han är ljusår från den form han var 2012. Nu kommer 10 000 kronorsfrågan. Vem skall stå i nästa match???
Gunderson har i princip varit osynlig hela slutspelet. Han är ljusår från den form han var 2012. Nu kommer 10 000 kronorsfrågan. Vem skall stå i nästa match???
Sv: Final
Forsberg 1978: Jag tror ni tar det här i slutändan.
Ni är betydligt vassare än HV , det går inte att bjuda Bif på något för då ringer det. Idag var undantaget men så hade HV god hjälp från domarna också.
Ni är betydligt vassare än HV , det går inte att bjuda Bif på något för då ringer det. Idag var undantaget men så hade HV god hjälp från domarna också.
+ 4
« Föregående · 1823642 · Nästa »