Final
« Föregående · 1824477 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
{7225}: snott från Diskussionsforum Gefle IF, jag var själv för nervös för att tänka på det under matchen
"Sänt: 2017-04-24 22:30
Säga vad man vill om Gästrikemodellen och Brynäs IF ! Brynäs sista toppning 1 min kvar , på Isen: Sandström IK Huge född 97, Carlsson Hille/ Åbyggeby född 97,Öhlund IK Huge född 97, Lindblom Hille/ Åbyggeby född 96, Blomqvist GGIK , Alcen Sandviken IK ! Wow hatten av för våra grannar! Vi kanske har något att se och lära där !"
"Sänt: 2017-04-24 22:30
Säga vad man vill om Gästrikemodellen och Brynäs IF ! Brynäs sista toppning 1 min kvar , på Isen: Sandström IK Huge född 97, Carlsson Hille/ Åbyggeby född 97,Öhlund IK Huge född 97, Lindblom Hille/ Åbyggeby född 96, Blomqvist GGIK , Alcen Sandviken IK ! Wow hatten av för våra grannar! Vi kanske har något att se och lära där !"
+ 30
Sv: Final
Ja vad säger man. Seger i Kinnarps arena, minns inte sist det hände när jag varit på plats. Det är också en av de sämre matcher jag sett, men vad gör det när vi vinner.
Hv får återigen möjligheten v domarteamet med 2 min i PP, men skapar väl knappt ett skott.
Vi var minst dåliga denna gång och vi har skapat oss 2 matchbollar. Sug på den!:)
Hv får återigen möjligheten v domarteamet med 2 min i PP, men skapar väl knappt ett skott.
Vi var minst dåliga denna gång och vi har skapat oss 2 matchbollar. Sug på den!:)
Sv: Final
Rumpelstiltskin: så då hänger flickvännen löst nu? 😁
Ruggigt stark insats men inget är klart!
Ruggigt stark insats men inget är klart!
+ 1
Sv: Final
{7510}: Nä så är det, vi missförstår varandra. Jag menar att en back ofta slänger eller täcker pucken när de vet att de skall bli tacklade. Jensen söker avgörande pass länge och hamnar då oftare i situationer där han inte hinner göra sig klar för att ta tackling. Svårt att jämföra de två spelarna och jag tror inte Jensen poängskörd varit lika stor om han skulle och åka och tänka på hur han ska ta emot tacklingar. Men vi kan släppa det nu och börja ladda inför torsdag :)
Sv: Final
Forsberg 1978: Om jag vore dig skulle jag köa utanför Gavlerinken på torsdag. Varje match finns det 90 ståplatsbiljetter som är gratis. Först till kvarn.
Sv: Final
Bratwursten : Zab och Lindblom är ju lagets skickligaste spelare, han skulle nog bli ännu bättre i en hetare omgivning.
+ 6
Sv: Final
Brynäsgubbe: Ta inte ut förluster i förväg heller. Tror alla begriper att detta inte är över, bulan har rent allmänt varit väldigt samlad i det här slutspelet, man skulle kunna tro att han har varit huvudtränare i 20 år.
+ 3
Sv: Final
{2064}: Fan vad Zaborsky är het alltså.. Målskytt men kan ändå driva spelet i offensiv zon och känns svår att ta pucken ifrån.. Imponerande.
Av det man sett av honom i slutspelet tycker jag det är fel att endast kalla honom målskytt, känns som han har flera andra kvaliteter också som skrivet ovan.
Av det man sett av honom i slutspelet tycker jag det är fel att endast kalla honom målskytt, känns som han har flera andra kvaliteter också som skrivet ovan.
+ 14
Sv: Final
tjugo8: -93 satt jag fast utomlands
-99 kom sista minuten resa i jobbet i vägen för det Bissetska undret
-12 såg jag Silfver skjuta straffen i stolpen och nästa match kom återigen tjänsteresa i vägen.
-17 ? På torsdag blir det fjärde gången gillt...
Kan gå precis hur som helst men nu börjar vågskålen tippa tillbaka till vår favör igen.
Dessutom, Brynäs vinner sina finaler. Det sitter i dräkten tror jag.
Hoppas att sittplats äntligen goes wild för de behöver allt stöd de kan få. Jag kommer definitivt göra mitt!
-99 kom sista minuten resa i jobbet i vägen för det Bissetska undret
-12 såg jag Silfver skjuta straffen i stolpen och nästa match kom återigen tjänsteresa i vägen.
-17 ? På torsdag blir det fjärde gången gillt...
Kan gå precis hur som helst men nu börjar vågskålen tippa tillbaka till vår favör igen.
Dessutom, Brynäs vinner sina finaler. Det sitter i dräkten tror jag.
Hoppas att sittplats äntligen goes wild för de behöver allt stöd de kan få. Jag kommer definitivt göra mitt!
+ 5
Sv: Final
{7510}: Jag har aldrig hört att man inte värvar en poängspelare med motiveringen "han är sämre på att ta emot tacklingar" Han kommer förmodligen sluta topp 5 i poängligan och topp 3 i assistligan och kosta en fjärdedel av Gunderson men skit i honom, här ska vi ta emot tacklingar. Your call...
Sv: Final
{7510}: Det är inte hans jobb att ta emot tacklingar, visst bra om Gundersson kan lära honom det. Han är här för att var 3:e center som helt plötsligt blev 1:a center och ribban vad som förväntas av honom höjdes kraftigt. Nu verkar det som att den kedjan har en svacka när det minst behövs, men är man en riktig supporter så stöttar man istället för att prata i termer som petning etc. Ni ska se att de kommer börja producera igen, helst redan på torsdag. Fattar ni hur nära det är nu? Är redan nervös.
+ 1
Sv: Final
Leonardo:
" är klart det blir darr på torsdag, men vi förlorar inte två raka hemma mot HV71...Guldet skall bärgas inför fanatisk publik...spännande o se nu om Bertilsson ev kan spela på torsdag och om Thörnberg inte spelar för HV, dom var överlag bleka när de inte får sitt spel att fungera.....Kilström grym idag igen"
Tack för jinxet. Bäckman - 99, rönnqvist - 17 ringer inga klockor?
" är klart det blir darr på torsdag, men vi förlorar inte två raka hemma mot HV71...Guldet skall bärgas inför fanatisk publik...spännande o se nu om Bertilsson ev kan spela på torsdag och om Thörnberg inte spelar för HV, dom var överlag bleka när de inte får sitt spel att fungera.....Kilström grym idag igen"
Tack för jinxet. Bäckman - 99, rönnqvist - 17 ringer inga klockor?
Sv: Final
Mrassarson: skrev inte till dig specifikt. Valde nog bara senaste inlägg. Sorry. Heja Brynäs! :)
+ 2
« Föregående · 1824477 · Nästa »