Final
« Föregående · 1825008 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Forsberg 1978: Du skulle flytta in hos mig...Jag bor mitt i Brynäsland. :D Jacke, PaW och PoW runt samma gård, Alcén, Lindblom, Clark, Kilas och Jensen i husen bredvid.
+ 2
Sv: Final
Brynäsgubbe:
Sitter o öser guru josh project - Infinity I bilen (entré låten)
Håvete vad taggad jag blir!!!
Längar till rinken men ändå inte!....
Sitter o öser guru josh project - Infinity I bilen (entré låten)
Håvete vad taggad jag blir!!!
Längar till rinken men ändå inte!....
+ 5
Sv: Final
ellis: Började gå på hockey där 1981/1982 typ... Sandström var unga stjärnan i galler som respektlöst gick i bräschen... Själv var jag 6-7 bast... Får lite gåshud av den där intervjun faktiskt. Visste inte att hans hjärta var hos Brynäs idag och att han har järnkoll på alla spelare å ser alla matcher i slutspelet... Underbart!!!!
+ 8
Sv: Final
KulaShaker: Jag missköter jobbet kan jag säga, sitter och surfar, förlägger saker osv. helt disträ 🏆
+ 5
« Föregående · 1825008 · Nästa »
