Final
« Föregående · 1825008 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Jan Grismöbel:
Jag skiter ärligt talat i om domarna tar huvudrollen sålänge det är till Brynäs fördel. Vi har kämpat i motvind så många matcher i detta slutspelet så hade inte varit mer än rätt att vi ska få lite medvind också. Allt för att vinna nu.
Jag skiter ärligt talat i om domarna tar huvudrollen sålänge det är till Brynäs fördel. Vi har kämpat i motvind så många matcher i detta slutspelet så hade inte varit mer än rätt att vi ska få lite medvind också. Allt för att vinna nu.
+ 1
Sv: Final
Zappaholic: Blir nog match 7 ändå. Frånsett första 3 så har det sett väldigt krampaktigt ut.
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Men hur många gånger har du inte skrivit exakt samma inlägg under slutspelet nu? Är också jävligt besviken så klart.
Kom igen i PP nu!
Kom igen i PP nu!
+ 1
« Föregående · 1825008 · Nästa »