Final
« Föregående · 1825285 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Brynäsgubbe: Fantastisk säsong av Brynäs om vi ser bortaspelet men det är ju riktigt illa att vi är sämre hemma än borta, va fan är problemet???? Melin måste fixa till detta...
+ 1
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Jag tänker fan inte se matchen heller. Eller tänker och tänker. Jag kan inte se den...
Fint att se att Söderström darrar på slutet. Han håller inte mentalt i en sjunde.
Fint att se att Söderström darrar på slutet. Han håller inte mentalt i en sjunde.
+ 2
Sv: Final
Zappaholic: märklig situation men rätt av domarna att fria, om något en dubbelutvisning. Frågan är om inte brithen spelar halvskadad, svårt att se varför han annars fick ont.
Sv: Final
Zappaholic: Ja det vore väl roligt med ett mål iaf, men vi har ingenting, men visst spar krafterna till lördag, HV lär inte ha tagit ut sig....Brynäs måste ju vara ruggigt revanschsugna på lördag...då tar vi dem...why not?
« Föregående · 1825285 · Nästa »
Egentligen håller jag på Brynäs... Men det finns inga HV fans att störa sig på här på hockeysnack, därför har det mer blivit att jag inte vet vilka jag ska hålla på ;P