Final
« Föregående · 1825228 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Zappaholic: får man alltså delta i spelet om man har en fot i båset... borde gå sätta i system
Sv: Final
Zappaholic: För mig är den tyvärr solklar. Tacklingen tar iaf i början i ryggen.
Samt att han kan hålla igen i det läget och inte sätta laget i en jävla knepig sits när vi ger dom ett 0-4 mål.
Dock ska det inte ske alls då Hv ska ha en solklar tvåa för 6 man först!
Samt att han kan hålla igen i det läget och inte sätta laget i en jävla knepig sits när vi ger dom ett 0-4 mål.
Dock ska det inte ske alls då Hv ska ha en solklar tvåa för 6 man först!
Sv: Final
Anders Berg: Jovisst men samtidigt vill åtminstone jag att domarna ska visa ut spelare när de är sex man på isen.
Det håller du säkert med om.
Det håller du säkert med om.
+ 1
Sv: Final
Zappaholic:
Ja vi kan ju vinna i Jönköping bevisligen, men att göra det igen?
Förra gången förlorade vi mot håve som favoriter, den här gången blir det som underdogs.
Kommer HV bli nya fbk eller fhc för oss tro?
Ja vi kan ju vinna i Jönköping bevisligen, men att göra det igen?
Förra gången förlorade vi mot håve som favoriter, den här gången blir det som underdogs.
Kommer HV bli nya fbk eller fhc för oss tro?
Sv: Final
Jag påbörjar och raderar nya inlägg hela tiden. Hittar inget vettigt att säga. Så förbannat tråkigt. Trodde inte den här typen av match var möjlig att få i ett sånt här läge. Man ska liksom inte kunna tillåta sig själva att falla ihop som vi gör, i en match om SM-guld på hemmaplan. HV har inte ens överpresterat. Vi ger bort det.
Den här typen av matcher kräver hjältar. Och det börjar från målvaktspositionen. Ser tyvärr inte en enda hjälte därute idag.
Den här typen av matcher kräver hjältar. Och det börjar från målvaktspositionen. Ser tyvärr inte en enda hjälte därute idag.
+ 1
Sv: Final
Zappaholic: samtidigt tappar Brynäs målvakter in varenda puck i den här matchen, de har ju betydligt större del i detta än vad domarna har. Men visst, det är en del konstiga domslut också. Sex spelare... en puck out som de friar för att helt plötsligt ta efter protester och så vidare.
Sv: Final
Zappaholic: Den är död vid 0-3. Efter första 5 så är HV helt överlägsna. Bara att lufta Zanetti och Mannberg så mycket det går samt få hål på Söderberg. Frågan vilken slips Bulan använder på lördag?
Sv: Final
Zappaholic: Ja, det värsta är väl att den dessutom är så jävla solklar.
Pucken tar klart och tydligt på en av spelarna som håller på att byta, där båda är på isen. Hur domarna då lyckas med konstycket att öht inte ens reagera är obegripligt. Jag menar: det första man själv gör i dom där lägen är ju att oroligt vrida på skallen och räkna in övriga spelare på isen, det sitter liksom i ryggmärgen.
Men vad händer? Inte ens en diskussion domarna sinsemellan om nån sett nåt.
Ridå....
Pucken tar klart och tydligt på en av spelarna som håller på att byta, där båda är på isen. Hur domarna då lyckas med konstycket att öht inte ens reagera är obegripligt. Jag menar: det första man själv gör i dom där lägen är ju att oroligt vrida på skallen och räkna in övriga spelare på isen, det sitter liksom i ryggmärgen.
Men vad händer? Inte ens en diskussion domarna sinsemellan om nån sett nåt.
Ridå....
+ 2
Sv: Final
Zappaholic: ddomarna ska förklara situationen i tv snart. Klart det finns en förklaring, dom gör aldrig fel.
Idag är det väl iofs inte dom som gör att vi förlorar matchen...
Idag är det väl iofs inte dom som gör att vi förlorar matchen...
Sv: Final
SH: titta igen, han kör arm/armbåge i ryggen för att sätta sig i respekt. Dock ska sägas att jag tycker det är patetiskt att filma på det viset MEN utvisningen är klar. Det är en boarding.
Den är lika klar som Tedenbys. Att Sanny sitter och försöker vara expert är väl bara ett bevis på att dom inte har koll för fem öre.
Den är lika klar som Tedenbys. Att Sanny sitter och försöker vara expert är väl bara ett bevis på att dom inte har koll för fem öre.
Sv: Final
Jan Grismöbel: Tack Philadelphia Flyers för att ni vill ha Felix i Brynäs ett år till!
Går d lika bra med Valbo...?
Alltså... Killen gör ju bra grejer...t.o.m. bra matcher... Men genomgående för säsongen OCH tidigare säsonger är att han släpper puckar han och alla målvakter på elitnivå skall ta... Han gör helt obegripliga tapp FÖR OFTA...
Bort med honom!!!!
Går d lika bra med Valbo...?
Alltså... Killen gör ju bra grejer...t.o.m. bra matcher... Men genomgående för säsongen OCH tidigare säsonger är att han släpper puckar han och alla målvakter på elitnivå skall ta... Han gör helt obegripliga tapp FÖR OFTA...
Bort med honom!!!!
+ 3
Sv: Final
Zappaholic: Ja kanske det. Det jag svarade på hans ord är väl vad vi andra i alla fall känner.
Sv: Final
Zappaholic: Ja, både uselt och snopet. Uselt ingripande av Felix på ettan, han är oskymd och ser ut att överarbeta räddningen, tvåan är mer oflyt: pucken är på väg utanför målet men styrs in via insidan av benskyddet.
0-3 efter första speglar ju knappast matchbilden, jävligt snopet minst sagt.
Och som lök på laxen så gör domarna en jättetavla när man missar HV:s sex man på isen, istf PP och bra chans på 1-3 och momentum så åker vi istället på ett BP och 0-4 i arslet.
Ser tungt ut nu, är nog kört om vi inte får 2 snabba mål och lite kontakt.
0-3 efter första speglar ju knappast matchbilden, jävligt snopet minst sagt.
Och som lök på laxen så gör domarna en jättetavla när man missar HV:s sex man på isen, istf PP och bra chans på 1-3 och momentum så åker vi istället på ett BP och 0-4 i arslet.
Ser tungt ut nu, är nog kört om vi inte får 2 snabba mål och lite kontakt.
Sv: Final
Krap Nek: Det har du så rätt i. Man undrar vad de har emot Brynäs egentligen alla. Men de får väl bli belåtna och nöjda till slut nu då, armadan av Brynäs-dissare i media av alla de slag. Alla har väl rätt till ett tyckande, men när det hela tiden blir emot Brynäs och i deras motståndares favör, då är det osmakligt.
+ 2
« Föregående · 1825228 · Nästa »