Final
« Föregående · 1821180 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
HitTheLights: Jajamän, den finalmatchen minns man på ståplats, det vart dödstyst i Gavlerinken, dags för revansch :)
+ 2
Sv: Final
En pudel är en pudel är en Nyström...
www.expressen.se/sport/kronikorer/magnus-nystrom/nystrom-inget-snack--basta-laget-vann/
www.expressen.se/sport/kronikorer/magnus-nystrom/nystrom-inget-snack--basta-laget-vann/
+ 3
Sv: Final
tjugo8: Erik du är en hjälte! Själv sitter man i en fjällstuga utan whiskey 😢.
Otroligt roligt med final och skönt att återigen kunna ge Ros långfingret!
"Allt talar för en drömfinal
Man ska inte ta till för starka eller säkra ord. Men jag kan inte se att Brynäs vänder det här. Givetvis måste man kasta in målkungen från i fjol, Nick Johnson, för att få till en förändring i matchbilden. Det är ett måste nu. Han var ute och cyklade, häpp, under matchen i Scandinavium för att inte ha för tunga ben när han får chansen nästa gång.
Den måste komma nu.
Och Brynäs måste gå hårdare på Frölundas målvakt Johan Gustafsson för att sätta press och få in returer och styrningar.
Men jag har svårt att se det.
Allt talar för en drömfinal mellan Frölunda och HV71 nu."
Otroligt roligt med final och skönt att återigen kunna ge Ros långfingret!
"Allt talar för en drömfinal
Man ska inte ta till för starka eller säkra ord. Men jag kan inte se att Brynäs vänder det här. Givetvis måste man kasta in målkungen från i fjol, Nick Johnson, för att få till en förändring i matchbilden. Det är ett måste nu. Han var ute och cyklade, häpp, under matchen i Scandinavium för att inte ha för tunga ben när han får chansen nästa gång.
Den måste komma nu.
Och Brynäs måste gå hårdare på Frölundas målvakt Johan Gustafsson för att sätta press och få in returer och styrningar.
Men jag har svårt att se det.
Allt talar för en drömfinal mellan Frölunda och HV71 nu."
+ 7
Sv: Final
Brynäsgubbe: Ahh, som vanligt då, gävlebornas matcher. Vi ständiga medlemmar får stanna hemma.
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Ja, jag kollar reprisen.
Satan, Frölunda gjorde precis 1-2.
Tungt, det här kommer vi att förlora.
Tyvärr...... 🙄
Satan, Frölunda gjorde precis 1-2.
Tungt, det här kommer vi att förlora.
Tyvärr...... 🙄
+ 3
Sv: Final
Rumpelstiltskin:
Jag jobbar natt :-( frågan är kl. 06.30 i morgon... sova först?... eller se matchen först?
Jag jobbar natt :-( frågan är kl. 06.30 i morgon... sova först?... eller se matchen först?
+ 1
Sv: Final
{7225}: Underbart, det blir fina pengar om Brynäs vinner finalen....inatt har jag 4 helgarderade i NHL på PP kupongen iom att Brynäs o St Petersburgh vann sina matcher är det fina pengar på gång :) Synd att kvällstidningarna skall direkt börja skriva om hur Brynäs skall orka spela final, att Oskar försvinner från Brynäs efter säsongen...en sån här kväll kan de skriva gott om oss om det är lite stake i journalisterna :) Det vart som Bulan sa, Frölunda skall få på käften denna match!!
+ 1
Sv: Final
{7225}: Enligt denna länk är Skellefteå i final ! Dom måste vara chockade eftersom dom inte har koll på vilka som är i final 😂www.gp.se/sport/ishockey/spelarna-tackar-fansen-betyder-s%C3%A5-mycket-att-spela-i-fr%C3%B6lunda-1.4238123
+ 1
Sv: Final
pjåtor: Inte lätt för dem, stackarna :) Hoppas Brynäs hittar ngnstans att bo imonnatt, allt är fullbokat för ngn mässa i Jönköping och ingen is har det att träna på....fan det är nu man skall sitta o ringa runt, jag bor 6 mil från Ljungby där har de rink sen är det bara 11 mil till Jönköping..
+ 2
Sv: Final
Hahaha, asså Wennerholm skryter om att han satte finallagen. Jobbig liten groda då när han betygsätter HV inför finalen.Det är väl för jobbigt att korrekturläsa något man haft klart i en vecka!!
Backar
++++
Andreas Borgman har blommat ut till en landslagsback och Lawrence Pilut och Krisstofer Berglund är kraftigt underskattade. HV71 är breda på backsidan. Och ska bli intressant att se Christoffer Persson möta laget han tog SM-guld med i fjol.
Backar
++++
Andreas Borgman har blommat ut till en landslagsback och Lawrence Pilut och Krisstofer Berglund är kraftigt underskattade. HV71 är breda på backsidan. Och ska bli intressant att se Christoffer Persson möta laget han tog SM-guld med i fjol.
+ 13
Sv: Final
Brynäsgubbe:
Ja, Lindbom får ju gärna säga att dom är oslagbara i Jönköping, verkar ju vara tändvätskan att använda på brynäs :)
Ja, Lindbom får ju gärna säga att dom är oslagbara i Jönköping, verkar ju vara tändvätskan att använda på brynäs :)
Sv: Final
Kan rekommendera Frölundas Facebook-sida nu. Roliga kommentarer, bl a:
"Så JÄVLA tråkigt, ni bara gav bort finalen till Brynäs som INTE var värda detta, Rasmus Dahlin 17år och bästa back i VF de visar rätt tydligt att här måste de göras förändringar! Sen kan ni ju ta er IN på mål inte åka på utsidan hela vägen efter jul, ni har fan haft 4månader på er att lösa detta. sen gör nån jävla förändringar ROGER, detta kastade ni bort helt själv. så otroligt besviken på er idag."
Skål! SM-Final. Wow.
"Så JÄVLA tråkigt, ni bara gav bort finalen till Brynäs som INTE var värda detta, Rasmus Dahlin 17år och bästa back i VF de visar rätt tydligt att här måste de göras förändringar! Sen kan ni ju ta er IN på mål inte åka på utsidan hela vägen efter jul, ni har fan haft 4månader på er att lösa detta. sen gör nån jävla förändringar ROGER, detta kastade ni bort helt själv. så otroligt besviken på er idag."
Skål! SM-Final. Wow.
+ 7
Sv: Final
Brynäsgubbe: Logiken i Göteborg: Frölunda var värda SM-final eftersom de vann 3 av 7 matcher. Ryktet stämmer - göteborgare ÄR roliga.
+ 4
« Föregående · 1821180 · Nästa »
