Final
« Föregående · 1821712 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Sheena Punkrocker: Och vad fan menar du med att skylla på?? Vi konstaterar att domarna missar en klar huvudtackling och du börjar yra om att man har egna regler.
Säg vad du tyckte om tacklingen då??
Säg vad du tyckte om tacklingen då??
+ 3
Sv: Final
Zappaholic: Känns gulligt på något vis när vilsna smålänningar kör AIK-ramsor på läktaren :)
Sv: Final
Brynäsgubbe: Man lärde sig nåt nytt nu på slutet. Edlund kan kommentera, stå upp och applådera samtidigt. Duktig kille.
+ 1
Sv: Final
{363}: Självklart inte Tommy, men utan Bertilsson o Fälth så är vi släta mot HV...men nu skiter vi Edlund o Wikegård som tror på HV ..givetvis...nästa vinner vi hemma som tidigare under säsong, 2 skitmål fick HV, 2 var helt rättvisa....Brynäs jobbade bra ändå, 31-27 i skott till HV ger ju ändå en fingervisning på hur jämna lag det är...men vi får inte förlora hemma dock nästa.....vinna, vinna, vinna 18 april i Gavlerinken
+ 1
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Religon överhuvudtaget är patetiskt! Men att se en massa fans med kors runt halsen stå och vråla är bara pinsamt!
+ 12
Sv: Final
Ska börja med att säga att jag tycker vi gör en godkänd första match efter den urladdningen mot Frölunda senast.
Det är så små marginaler som avgör OCH kommer avgöra matcher.
En solklar femma på Persson hade kunnat göra otroligt mycket i en sådan här match.
Helt jävla sjukt att inte Stålbergs tackling togs upp och OM nu inte Perssons skulle tas upp är det på fullaste allvar dags att ta tag i domarna. För så här får det tamejfan inte fortsätta.
Det är så små marginaler som avgör OCH kommer avgöra matcher.
En solklar femma på Persson hade kunnat göra otroligt mycket i en sådan här match.
Helt jävla sjukt att inte Stålbergs tackling togs upp och OM nu inte Perssons skulle tas upp är det på fullaste allvar dags att ta tag i domarna. För så här får det tamejfan inte fortsätta.
+ 12
Sv: Final
Ingen jättedålig bortamatch ändå.
- Vi skapar nog med lägen
- Vi håller uppe spelet bättre (som förväntat) än mot Frölunda
- Vi ser inte trötta(re) ut, som man annars var rädd för
Men det krävs lite till för att vinna.
- Felix okej men behöver hitta Svedberg-nivån igen (4 mål bak för mycket)
- Sätta målchanserna (2 mål för lite)
- Bättre fokus i viktiga moment (starten, och efter reducering/närkontakt)
Den här serien har bara börjat!
- Vi skapar nog med lägen
- Vi håller uppe spelet bättre (som förväntat) än mot Frölunda
- Vi ser inte trötta(re) ut, som man annars var rädd för
Men det krävs lite till för att vinna.
- Felix okej men behöver hitta Svedberg-nivån igen (4 mål bak för mycket)
- Sätta målchanserna (2 mål för lite)
- Bättre fokus i viktiga moment (starten, och efter reducering/närkontakt)
Den här serien har bara börjat!
+ 2
« Föregående · 1821712 · Nästa »
Och en ny utlösning