Final
« Föregående · 1822053 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Zappaholic: orkar dom ösa så här så vinner vi ! Jävlar vad snabbt det gick ..Såg ut som om vi hade pp större delen av perioden . Första 10 var magiska
Sv: Final
Brynäsgubbe:
Sett till spelet så var det en GRYM period men visst, utdelningen var skal. Hade vi haft samma utdelning som mot Frölunda så hade det stått 4-0.
Sett till spelet så var det en GRYM period men visst, utdelningen var skal. Hade vi haft samma utdelning som mot Frölunda så hade det stått 4-0.
Sv: Final
Tycker båda perioderna hittills visar enormt mycket. Framförallt att vi i grund och botten är så här bra.
Tycker det är enormt kul att se farten, fläkten, passningsspelet och kombinationerna hittills!
Enda jag är lite nervös över är i princip varje gång Zanetti har pucken. Vet inte vad som hänt med hans passningsspel. Känns klart värre än Sunkens. I 9 fall av 10 så lobbar han ut pucken när han näst intill är ohotad!
Tycker det är enormt kul att se farten, fläkten, passningsspelet och kombinationerna hittills!
Enda jag är lite nervös över är i princip varje gång Zanetti har pucken. Vet inte vad som hänt med hans passningsspel. Känns klart värre än Sunkens. I 9 fall av 10 så lobbar han ut pucken när han näst intill är ohotad!
+ 3
Sv: Final
Zappaholic:
Känns lite som att Brynäs scoutat HV's backar. Helt plötsligt tacklar Brynäs forwards som aldrig förr, det kan inte vara en slump.
Känns lite som att Brynäs scoutat HV's backar. Helt plötsligt tacklar Brynäs forwards som aldrig förr, det kan inte vara en slump.
Sv: Final
Brynäsgubbe:
Bänka kilas. Bedrövlig idag!!! Inga skott går igenom, alltid i täck, felpass x100, felbeslut... håller i puck för länge.. bänka dig själv innan du orsakar något mål för hv
Bänka kilas. Bedrövlig idag!!! Inga skott går igenom, alltid i täck, felpass x100, felbeslut... håller i puck för länge.. bänka dig själv innan du orsakar något mål för hv
+ 2
Sv: Final
Lindström:
Pudas gör 2-0 tidigt i tredje. Sen håller dom undan och vinner med 2-0. Felix håller nollan igen.
Rautio spelar inte hos oss nästa säsong..
En av anledningarna att han inte står nuförtiden. En annan är att han är jävligt less på ledningen som tog bort han mot Frölunda. Och sånt där går inte hem varken hos Bulan, Bz eller Pecka!
Pudas gör 2-0 tidigt i tredje. Sen håller dom undan och vinner med 2-0. Felix håller nollan igen.
Rautio spelar inte hos oss nästa säsong..
En av anledningarna att han inte står nuförtiden. En annan är att han är jävligt less på ledningen som tog bort han mot Frölunda. Och sånt där går inte hem varken hos Bulan, Bz eller Pecka!
Sv: Final
Denna match påminner litegranna om min enda livematch på hemmaplan denna säsong. Vi mötte HV71 i mellandagarna och hade bra kontroll på matchen, hade 1-0 från första minuten och missade en hel del fina lägen att utöka. HV kvitterade dock med drygt två minuter kvar innan Gunde avgjorde i sudden. Då var det PW som storspelade...
Men vi fixar 2-0 tidigt och avgör detta, vi är kungar i tredje.
Men vi fixar 2-0 tidigt och avgör detta, vi är kungar i tredje.
« Föregående · 1822053 · Nästa »