Final
« Föregående · 1822158 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Jag tycker det här är en kraftig coachmiss. I det här läget som matchen är så ska man istället för att backa hem försöka som i första perioden komma ner djupt offensivt.
Istället så anfaller man i princip en och en och ger Hv det initiativ man vill ha.
Helt jävla bedrövligt agerande i tredje perioden.
Istället så anfaller man i princip en och en och ger Hv det initiativ man vill ha.
Helt jävla bedrövligt agerande i tredje perioden.
Sv: Final
Anders Berg: Rautio är slutspelets bästa målvakt hittills.
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
+ 1
Sv: Final
Herrejösses vad jag såg det här från första nedsläpp i 3e. HV vinner teken och både Clark och Lindblom tror jag det var, stod bara och glor på blålinjen. Sedan fler tillfällen där vi bara väntar på att de ska föra upp spelet från egen kasse. Fyfan vad vi får skylla oss själva. Hade vi bara fortsatt med högt presspel.
JÄVLA PISS.
JÄVLA PISS.
Sv: Final
Anders Berg: Rautio är slutspelets bästa målvakt hittills.
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
87% på Felix idag. 90% över hela slutspelet. Och hissnande 3.12 GAA. Det är FÖR DÅLIGT,
+ 3
Sv: Final
mk: Jag håller med dig fullt ut. Tycker den ser ut att ta på Pudas ganska tydligt. Sen är det ju svårt att sia i hur mycket det ställer Felix eller ej.
Men det syns ju på hans samtal med Pecka också att det antagligen ställer honom en aning.
Det första målet fattar jag inte hur man kan lasta Felix för. Då tycker jag att alla här inne ska testa att ställa sig i ett mål själva. Säger inte att skottet är otagbart MEN inte ett skott jag tycker man ska lasta honom för. Det är ett svårt läge där Thörnberg trots allt är en mot en mot Felix.
Vi gör en fantastisk match i 50 minuter idag där Hv knappt är ur egen zon. Men sen backar vi hem lite väl mycket samtidigt som jag tycker exakt som Bulan också nu säger att toppgubben i forecheckingen viker av för fort.
Samt att Hv sätter sina puckar tidigt på blad så de får ner pucken i vår zon.
Enkelt spel, men ack så grymt tryck man kan få då. Samma tryck som vi har i 50 minuter.
Grymt skön vinst!
Men det syns ju på hans samtal med Pecka också att det antagligen ställer honom en aning.
Det första målet fattar jag inte hur man kan lasta Felix för. Då tycker jag att alla här inne ska testa att ställa sig i ett mål själva. Säger inte att skottet är otagbart MEN inte ett skott jag tycker man ska lasta honom för. Det är ett svårt läge där Thörnberg trots allt är en mot en mot Felix.
Vi gör en fantastisk match i 50 minuter idag där Hv knappt är ur egen zon. Men sen backar vi hem lite väl mycket samtidigt som jag tycker exakt som Bulan också nu säger att toppgubben i forecheckingen viker av för fort.
Samt att Hv sätter sina puckar tidigt på blad så de får ner pucken i vår zon.
Enkelt spel, men ack så grymt tryck man kan få då. Samma tryck som vi har i 50 minuter.
Grymt skön vinst!
+ 4
« Föregående · 1822158 · Nästa »
