Final
« Föregående · 1822334 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
{7981}:
Grejen med Westerholmarna är att de när som helst (oftast när vi klagar på dem som mest) kan göra kanonmatcher där de påminner om Sedinarna rent av.
Men jag håller med. De har inte förstärkts sina aktier på slutet. Jag gråter inte blod om de går till Frölunda.
Behåller hellre Ikonen och Boqvist.
Grejen med Westerholmarna är att de när som helst (oftast när vi klagar på dem som mest) kan göra kanonmatcher där de påminner om Sedinarna rent av.
Men jag håller med. De har inte förstärkts sina aktier på slutet. Jag gråter inte blod om de går till Frölunda.
Behåller hellre Ikonen och Boqvist.
+ 6
Sv: Final
Forsberg 1978: Bertil var inte på is idag och det verkar högst osäkert med hans medverkan imorgon...
Fan!
Fan!
Sv: Final
Haha kollade på veckans PowerPlay där Björn Oldeen gästar, kom ut precis innan match nr 2 i finalserien.
Alla fyra i studion var tvärsäkra på att HV kommer slå ut Brynäs. Uffe Bodin sträckte sig så långt att han sa att Brynäs inte kommer orka med HV i 7 matcher, kanske att Brynäs tar en eller två matcher, men inte mer än så.
Skulle vi ro hem guldet så kommer jag skratta åt det där och trycka upp det i ansiktet på Bodin! TÄNDVÄTSKA!!!!
Alla fyra i studion var tvärsäkra på att HV kommer slå ut Brynäs. Uffe Bodin sträckte sig så långt att han sa att Brynäs inte kommer orka med HV i 7 matcher, kanske att Brynäs tar en eller två matcher, men inte mer än så.
Skulle vi ro hem guldet så kommer jag skratta åt det där och trycka upp det i ansiktet på Bodin! TÄNDVÄTSKA!!!!
+ 3
Sv: Final
Bratwursten : Fast det gäller ju HV också, det är första gången på sju år som de tagit sig förbi kvarten..
Sv: Final
Bratwursten : Som det såg ut senast där nere så känns det väl som sviten snart är bruten.
Redan ikväll förhoppningsvis.
Redan ikväll förhoppningsvis.
+ 3
Sv: Final
{7225}: de vann ju SM guld 2004,2008,2010 och har varit mer av ett topplag under perioden 2001-2017 undantaget lite på senare år. Vi vann ju 2012 men stötte inte på Hv då. Hv har ju slagit ut oss i flera kvartsfinalserier sedan 2001 om jag inte missminner mig. Dessutom flera seriesegrar och en finalförlust 2009 och semifinalspel något/ några år.
Jämför den statistiken med våran så blir det lite tydligare vad jag menar med mitt förra inlägg.
Jämför den statistiken med våran så blir det lite tydligare vad jag menar med mitt förra inlägg.
Sv: Final
Bratwursten : Spelmässig kross, målmässig seger i sudden. Det är nog ganska skönt för HV att veta att de kan bli totalt utspelade i 50 minuter men ändå ha en chans att vinna... men ur deras perspektiv förstås ändå lite oroväckande att de trots allt har gjort två ganska dåliga insatser.
Sv: Final
Var lite orolig att Hv skulle gå ut och ta taktpinnen i Sudden med tanke på slutet av tredje perioden. Nu varade inte förlängningen speciellt länge men tyckte ändå det var Brynäs som gick ut och tog tag i spelet i Sudden , säger en del om detta laget efter att ha åkt på en sådan käftsmäll i slutet av tredje med tanke hur matchbilden såg ut.
Såna saker som gör att jag tycker det ser ljust ut och har en bra känsla inför fortsättningen.
Såna saker som gör att jag tycker det ser ljust ut och har en bra känsla inför fortsättningen.
+ 2
« Föregående · 1822334 · Nästa »