Final
« Föregående · 1824036 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Forsberg 1978: Vad hände på söndagen då? stod det att det var slut? Fan du borde ha kontaktat kansliet på söndag morgon
Kontakta Stark NU! Har det blivit tekniskt fel så skall du ha en biljett, det lär dyka upp återköp innan torsdag...ge inte upp!
Kontakta Stark NU! Har det blivit tekniskt fel så skall du ha en biljett, det lär dyka upp återköp innan torsdag...ge inte upp!
Sv: Final
Forsberg 1978: fick mitt mail tidigt. Kan inte gå av olika orsaker men skulle köpa biljetter till nå kompisar som hade "sullat" till sin mailaddress. Kl 21:20 var det slutsålt då.
Sv: Final
Forsberg 1978:
Man kan aldrig slappna av med dagens domarkår, rätt som det är kan hela truppen ryka för abuse eller för annan godtycklig orsak.
Man kan aldrig slappna av med dagens domarkår, rätt som det är kan hela truppen ryka för abuse eller för annan godtycklig orsak.
Sv: Final
Själv blev jag också utan biljetter trots medlem. Jobbade och kom hem runt 21 och försökte köpa men slutsålt. Nästa slutspel MÅSTE det bli personliga biljetter så slipper vi åtminstone svarta börsen! Jag har nästan lust att köpa ett par biljetter för några tusen om vi vinner ikväll....
+ 1
Sv: Final
Zappaholic:
"Skottet var inte så hårt, finns ingen som skjuter hårt i Brynäs"
Fö, är det samma duktiga idiot på linjen igen?
"Skottet var inte så hårt, finns ingen som skjuter hårt i Brynäs"
Fö, är det samma duktiga idiot på linjen igen?
Sv: Final
{7225}:
Seriekort/Supporterkort
Ni som har någon form av säsongskort betalar för slutspelet efter avslutat spel om ni inte sa ifrån er slutspelsmatcherna vid köpet. Du som kund faktureras för antalet spelade hemmamatcher och betalar ordinarie grundseriepris per match. Observera att ni fortfarande kan byta er plats till Skybar under slutspelet.
Seriekort/Supporterkort
Ni som har någon form av säsongskort betalar för slutspelet efter avslutat spel om ni inte sa ifrån er slutspelsmatcherna vid köpet. Du som kund faktureras för antalet spelade hemmamatcher och betalar ordinarie grundseriepris per match. Observera att ni fortfarande kan byta er plats till Skybar under slutspelet.
Sv: Final
{7225}:
Backe skönk som en sten i sitt försök att håna hockey när han själv sysslar m en riktig skitsport
Brynässtjärnan Jonathan Granström delade ut en vänsterkrok – rakt i ansiktet på HV 71:s jättetalang Lias Andersson.
– Ishockey, väldigt moget, säger fotbollsexperten Hasse Backe i C More.
Backe skönk som en sten i sitt försök att håna hockey när han själv sysslar m en riktig skitsport
Brynässtjärnan Jonathan Granström delade ut en vänsterkrok – rakt i ansiktet på HV 71:s jättetalang Lias Andersson.
– Ishockey, väldigt moget, säger fotbollsexperten Hasse Backe i C More.
+ 2
« Föregående · 1824036 · Nästa »
Stark avslutar med att ge en liten känga till de som är besvikna över att de inte fått några biljetter.
– Ja, blir man medlem så har man inga problem. Sedan har vi ju spelat nästan 30 grundseriematcher också. Det är helt ok att gå på de matcherna också.
Då kan ju Stark förklara för mig vart min biljett är? FAAAN! Annars bra sagt