Final
« Föregående · 1824301 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Brynäsgubbe: Brynäs klart bättre nu. Rättvis ledning. Mest chockad över att domarna hittade en HV-utvisning.
+ 2
Sv: Final
KulaShaker: Får se nu när de får en sportchef som varit med förr om de kanske kan sätta ihop ett lag...
Sv: Final
{7800}: Nu ska man överleva HV's tredjeperioder också. Vi brukade vara starka där, men HV har varit helt sjuka och överglänst oss också där.
Nu finns det ingen som alls anledning att bevaka ledningen. Full fart framåt och chocka HV. Och absolut inte spela Pudas och Zanetti ihop. Dom har positioneringsproblem ihop.
Nu finns det ingen som alls anledning att bevaka ledningen. Full fart framåt och chocka HV. Och absolut inte spela Pudas och Zanetti ihop. Dom har positioneringsproblem ihop.
Sv: Final
Zappaholic: om du hade följt vår konversation så hade du sett att vi hade konstaterat att Linus Ölund tryckte in Tedenby så det blev en kedjereaktion.
Sv: Final
Zappaholic: Vi behöver komma upp mer i banan
Precis. Men nu har vi lyft upp spelat mycket mer. Mer fart på benen också.
Precis. Men nu har vi lyft upp spelat mycket mer. Mer fart på benen också.
+ 1
« Föregående · 1824301 · Nästa »