FLytta Brynäs?
« Föregående · 209301 Till forumet
Sv: FLytta Brynäs?
cervante: Brynäs till Småland? Läget är visserligen allvarligt, men SÅ desperata är vi inte...
Annars ligger det en del i det Du skriver. Hockey, och sport i allmänhet, handlar mycket om varumärke och Brynäs har ett mycket starkt varumärke. Men, som sagt, Småland tror jag inte är ensärskild lyckad idé.
Annars ligger det en del i det Du skriver. Hockey, och sport i allmänhet, handlar mycket om varumärke och Brynäs har ett mycket starkt varumärke. Men, som sagt, Småland tror jag inte är ensärskild lyckad idé.
« Föregående · 209301
Kanske dags att backa? Annars är det bara att gasa! Och det Kostar flis........