Född Kverulant (Stöpt i samma form som Rodriuges)
« Föregående · 641071 Till forumet
Född Kverulant (Stöpt i samma form som Rodriuges)
Förlåt en drömmare,men jag ger aldrig upp.Inte Faan vinner vi något SM-GULD innan Sundsvall brinner ner igen!(eller upp eller va faan det hettà,Ja BuckDjäveln fä full brinne ne denn à) Hälsningar en (Sup)orterjävel!!
Sv: Född Kverulant (Stöpt i samma form som Rodriuges)
66Berglund:
Men va fan, full mitt på blanka förmiddagen....
Men va fan, full mitt på blanka förmiddagen....
Sv: Född Kverulant (Stöpt i samma form som Rodriuges)
66Berglund:
Är Blank nån transatlant brynäs tittar på månne?
Är Blank nån transatlant brynäs tittar på månne?
« Föregående · 641071