Försäsongsmatcher
Sykt kult med hockeysessong igjen! 5000 pers på internmatch er helt sykt! #brynäs
Brynäsgubbe:
Vilka jävla små siffror på ryggarna...ser inget
Blir helt värdelöst om man inte kan identifiera spelarna...
MR Bif:
Probably the best beer in the world...!
Folk köar o vill in, Speaker-Kent manar på att folk ska flytta ihop mot mitten...:)
Den hänger väl kanske lite i luften, därför Bif ej meddelat
En tripp t Finländska skogarna kanske inte lockar så många Brynäsare
Men iom att Finlandsfärjor tydligen är i det närmsta gratis vore det kul m en hockeyresa t öst nån gång
tjugo8:
Jag gick in här:
www.liiga.fi/arkisto/assat/tassa-ovat-liiga-joukkueiden-harjoituskauden-otteluohjelmat.html
Tänkte om det nu blir någon match så borde den stå med här. Den ligger ju också dagen efter Jokeritmatchen.
Johansson (Starkbaum)
Andersén Djoos
Rödin Scott Ollas
Bertilsson Kilström
Sweatt Westerholm Westerholm
Westlund Eklund
Brodin Enterfeldt Olden
Blomqvist Nordquist Lindgren
(Sundqvist - Brodecki)
Just!
Inget om Finland match 2 dock...fallit mellan MS o BZs stolar?
Läser att Gavlerinken ska heta Gavlerinken, priserna sänks och laget ska spela utan reklam.
Fantastiskt fina beslut.
Som utomstående kan man bara beundra och applådera och hoppas att vi andra föreningar lär av er.
Redigerad kommentar
HappyX3:
| 21 augusti | 18.30 (lokal tid) | Jokerit - Brynäs IF | Tikkurila |
"Ryan Gundersonille ja hyökkääjä Johan Harjulle, jotka edustivat gävleläisseuraa"
Tycks vara i nån förort t H-fors...
Nån som kollar upp nån bra färja o hotell...? Synd att det var en torsdag
tjugo8:
Ser ju bra ut det där. I de flesta fall blir det ju inte så långt att åka heller.
Nu är det bara den där jävla sommaren som står i vägen...
Torsdag 7 aug: Almtuna (i Uppsala)
Ons 13 aug: Örebro (i Lindesberg)
Tors 28 aug: Djurgården (i Läkerol Arena)
Tis 2 sept: Leksand (i Leksand)
Fre 5 sept: Modo (i Järvsö)
+ 2 i Finland
HappyX3:
Tycks som en turnering...
| 7 | Tis | 2-sep | 19.00 | Leksands IF | - | Brynäs | Tegera arena | |||
| 8 | Tor | 4-sept | 19.00 | Leksands IF | - | Örebro | Tegera arena | |||
| 9 | Lör | 6-sep | Leksands IF | - | Mora | Tegera arena |
Inget Mörrum, schemat snart klart, var artikel i GD
Turnering o Norrköping skulle väl varken du, jag el Tommy här tacka nej till...
Kan skriva under på intresset, bor i en by strax utanför Nkpg, 9 hushåll, Brynäsare i 3 av dem...
HappyX3:
Mäktigt!
Åkte dit på försäsongsturnering 1997
Davydov tjatade till sig ett 3:e assist av Börje Johansson...
Hur ser Brynäs försäsongsmatcher ut i sommar/höst?
Fyll på!
Augusti
22-23-24 Mörum, Malmö & Ett lag från Schweiz I Mörrum
bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2014/04/26/sa-spelas-malmos-forsasong/
September
http://www.gustgryvel.com
Långshyttansmatchen ser intressant ut...
Om jag inte missminner mig vann Leksand med 8-1 i fiol :)