Försäsongsmatcher
« Föregående · 1626541 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
Huss: Lauritzen måste ju någon proppa ikväll, kan man hoppas på att Sunken gör ETT rätt?
Sv: Försäsongsmatcher
Brynäsgubbe: Synd att halva laget ser ut som dom har dykar dojjorna på ikväll.
Sv: Försäsongsmatcher
Lindström: pp grymt statiskt med Djoos line. Helt annat spel och fart med Westerholmarmas line.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Varje gång man tänker att "nu hinner inget mer hända i perioden" så gör det alltid det... 0-1 19:53. Dåligt.
Sv: Försäsongsmatcher
Brynäsgubbe: Sebbes kladd som gör målet, sen Sunken har börjat riktigt darrigt.
Sv: Försäsongsmatcher
Brynäsgubbe: Dom kanske slappnade av en smula samtidigt var det där ett riktigt slumpmål. De räknas också...
Sv: Försäsongsmatcher
Så länge Dif tilläts brunka så var vi 2a på pucken. Men när Bif ökade tempo så tog dom över direkt.
Kontentan blir att Bif måste spela med fart om dom ska nå framgång. Tänk er annars hur det kommer att se ut mot fBK..
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Med risk för att vara tvåa på pucken, vi kör i någon form av träningströja idag eller?
Sv: Försäsongsmatcher
Vilket jävla mål! 3-1 Kilström. Skulle precis säga att Rödin ser grym ut i sin puckhantering. Han assisterade med en grym pass.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Pigalle: Tror jag inte va? Ser ut som gamla match tröjan utan reklam bara. Är gamla typsnittet på tröjorna.
Sv: Försäsongsmatcher
Lindström: Ok, kan vara så. Gillar gamla typsnittet för övrigt men det nya kanske blir snyggare när man ser det "på isen" så att säga.
Sv: Försäsongsmatcher
Brynäsgubbe: Dålig skärpa. Det här är inte första gången man bjudet på mål precis innan periodslut.
Lite att jobba med.
Lite att jobba med.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Brynäsgubbe: hoppas TJ kan lära sig av DIFs pp-spel. Djup, kvicka passningar, direktavslut. Enkelt och resolut.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Lindström: bra fråga. Här kommer en till, varför Är Sunken på isen ö.h.t ?
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Huss: Var det inte lite Dick Axelsson anno 2011 på Ponthus W? :)
Länkar:
Bilden som blivit en stor snackis | Modo | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Bilden som blivit en stor snackis | Modo | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Försäsongsmatcher
Lite orolig för Olden är jag allt, han har verkligen inte visat sig på försäsongen.
Sv: Försäsongsmatcher
Hur kan Enter, Nordan vara så totalt osynliga? Starken vad gör han?
Årets bollplank 2014/15?
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Lindström: Vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är precis som vanligt?
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
70 Rodrigues: Ja, på Brynäsfronten intet nytt. Men föga överraskande. Säger nog en del om lagets standard kommande säsong att ha fullt sjå hemma mot SHL-nykomlingen.
Sv: Försäsongsmatcher
Starken kan ju ha pjamas på sig, ligger mer än vad han står.
Illa hur slapp te x Enter ser ut, sänder fina signaler, men visst en för sesse match i korpen tempo i långa stunder.
Sv: Försäsongsmatcher
Herregud. Ska bli intressant o läsa alla bortförklaringar. Jag skiter fullständigt i att det är en träningsmatch, så här jävla dåligt får det inte vara. Hur fan är det möjligt att uppträda så jävla lamt?
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Var det Djoos som skulle kliva in som gundes ersättare? Då måste han nog trycka på knappen snart..
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Lindström: Starky maskerade formen väl, coolt att dra isig en flaska Jäger innan match. Känns skönt att TJ inte blir kvar nästa säsong....
+ 3
« Föregående · 1626541 · Nästa »