...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
404992 · Nästa » Till forumet
Sv: ...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
Är det någon som har varit på plats i Brunflo och kan rapportera om hur det ser ut. Hur har TJ formerat femmorna t.ex.? Vore kul att läsa.
Sv: ...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
knaskamilla: jo men dom har väl bara haft svart och vitt..nu ade dom alla nästan..kolla på 65selanderslänk.
Sv: ...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
Boström:
Menar du att de aldrig tidigare kört med olika färger på träningarna?
Menar du att de aldrig tidigare kört med olika färger på träningarna?
Sv: ...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
Makkan: jo det var intressant...dom hade många färger på tränings tröjorna iår...konstigt.. både rött, grått, svart, vitt...
...första ispass tillsammans inför säsongen 2004-05
Se länk och läs om Brynäs FÖRSTA ispass den här säsongen.