Första värvningen
« Föregående · 2321858 Till forumet
Första värvningen
När tror ni första värvningen blir presenterad rent officielt av Brynäs och vilken spelare blir det tror ni? Själv tror jag Kinnvall.
Sv: Första värvningen
JawKee: Beror nog på när de har spelat färdigt för säsongen. Kan dröja med Johannesson om Rögle går långt, ingen aning om Kinnvalls AHL-klubb går till slutspel och hur deras chanser är där?
Sv: Första värvningen
Peja: Kanske blir en runda med förlängningar/avslut först.... känns som det kan bli lite pussel.
+ 1
Sv: Första värvningen
SH: vem hade tänkt detta men kanske GM är hans nya roll?
Sundlöv är tillbaka!
Sundlöv är tillbaka!
+ 1
Sv: Första värvningen
JawKee: Davydov klar som ny back och försvars coach. "Jag styr upp allt från röd linje och hemåt." Säger han enligt uppgift...
+ 5
Sv: Första värvningen
3800+ sålda biljetter inför final 2 - klart med nytt publikrekord ikväll och sedan sätter vi rekord igen på söndag i final 3 (4200 sålda redan)
HEMMAPLANSFÖRDEL - Vi har 15 RAKA hemmasegrar och inte en förlust på hemmaplan sedan i oktober 2021, Luleå har inte vunnit någonting, de har endast hållit sin serve! Så bara att tagga till och lita på att vi fortsätter äga isen på Sätraåsen 💪 Gäller att vi sätter full fart från start och åker sönder Luleås tråkhockey med Hiriikoski i spetsen ståendes bakom egen kasse! I längden kan de inte kontrollera vår offensiv, som är MASSIV 😸👏
Bara följ med flödet och vandra till Monitor ERP/ Templet Gavlerinken så blir ni frälsta 😎🏒
KÖR ÖVER, KÖR PÅ, SLÅ LULEÅ 🔴🟡⚫️
PS. Vår sponsor Bilbolaget Gävleborg har fortfarande några gratisbiljetter kvar via följande länk:
www.facebook.com/Bilbolagetgavleborg/posts/5242257239159733
HEMMAPLANSFÖRDEL - Vi har 15 RAKA hemmasegrar och inte en förlust på hemmaplan sedan i oktober 2021, Luleå har inte vunnit någonting, de har endast hållit sin serve! Så bara att tagga till och lita på att vi fortsätter äga isen på Sätraåsen 💪 Gäller att vi sätter full fart från start och åker sönder Luleås tråkhockey med Hiriikoski i spetsen ståendes bakom egen kasse! I längden kan de inte kontrollera vår offensiv, som är MASSIV 😸👏
Bara följ med flödet och vandra till Monitor ERP/ Templet Gavlerinken så blir ni frälsta 😎🏒
KÖR ÖVER, KÖR PÅ, SLÅ LULEÅ 🔴🟡⚫️
PS. Vår sponsor Bilbolaget Gävleborg har fortfarande några gratisbiljetter kvar via följande länk:
www.facebook.com/Bilbolagetgavleborg/posts/5242257239159733
+ 17
Sv: Första värvningen
Peja: Stockton leder sin division och är klara för slutspel så kan dröja med Kinnvall också. Det mest sannolika är nog något som inte har läckt än.
Sv: Första värvningen
Kopenga Kickass: Tyler Arnason klar för Brynäs i en nytillsatt tjänst som näringsfysiolog.
”Efter många år i NHL och på vägarna i USA har jag en gedigen erfarenhet av hur man bygger den perfekta fysiken baserad på klassisk amerikansk junkfood. Att detta går att göra visade jag med eftertryck i min senaste sejour i Brynäs IF” säger Arnason i ett uttalande.
Värvningen är den senaste i en rad av spektakulära nyförvärv signerade firma Hammarström/Dackell som båda har fått nygamla roller som senior advisors till sportcheferna Alcen och Grahm.
Envisa rykten gör även gällande att Peter Andersson på något vis skall vara inblandad i affären
”Efter många år i NHL och på vägarna i USA har jag en gedigen erfarenhet av hur man bygger den perfekta fysiken baserad på klassisk amerikansk junkfood. Att detta går att göra visade jag med eftertryck i min senaste sejour i Brynäs IF” säger Arnason i ett uttalande.
Värvningen är den senaste i en rad av spektakulära nyförvärv signerade firma Hammarström/Dackell som båda har fått nygamla roller som senior advisors till sportcheferna Alcen och Grahm.
Envisa rykten gör även gällande att Peter Andersson på något vis skall vara inblandad i affären
+ 9
Sv: Första värvningen
{8399}: Sundlöv tillbaka! Sån`t skojar man inte ens om, tänk på oss hjärtsvaga…..
+ 1
« Föregående · 2321858