Inlägg: 2321869
Sv: Första värvningen
JawKee: Beror nog på när de har spelat färdigt för säsongen. Kan dröja med Johannesson om Rögle går långt, ingen aning om Kinnvalls AHL-klubb går till slutspel och hur deras chanser är där?
Svarskommentarer
Sv: Första värvningen
Peja: Stockton leder sin division och är klara för slutspel så kan dröja med Kinnvall också. Det mest sannolika är nog något som inte har läckt än.
Sv: Första värvningen
Peja: Kanske blir en runda med förlängningar/avslut först.... känns som det kan bli lite pussel.
+ 1