« Föregående · 2992972 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Kinnvall din briljanta jävel!
botten 3 sämsta matcherna iår 2poäng, jag tackar och tar emot, misstagen idag är ingenting som kan vara en vana, ser detta som en sån där match där vi bara inte var på topp sådana som sker några gånger per säsong
botten 3 sämsta matcherna iår 2poäng, jag tackar och tar emot, misstagen idag är ingenting som kan vara en vana, ser detta som en sån där match där vi bara inte var på topp sådana som sker några gånger per säsong
+ 5
Cardigan Daffipoff: vad har hänt med 33? Han kan inte lägga straffar längre
+ 1
vti-peter: Riktigt så bra har inte Rögle varit tycker jag. Mycket zontid och många skott men få riktigt heta chanser
+ 1
Thellen: Ja det här var 65 minuters klappkass nivå.
Vi ska vara glada över att ha chansen till två pinnar.
Vi ska vara glada över att ha chansen till två pinnar.
+ 1
Hoppas vi lägger bättre straffar idag. Kom igen nu boys. Kan bli vårat första rån denna säsongen.
Jonjo: Absolut. Men nivån bör gälla lika för båda lag. De har kunnat ta Sundsvik och Bengtsson 15 ggr var också…
+ 1
Varför kör man inte Rödin och Bobby i varannat byte? Dom är ju gjorda för 3 mot 3.
Berra, LP & Clara är dom ända som får godkänt idag. Helvetes sämsta matchen jag sett på bra länge.
Påminner om matchen i julas mot DIF. Fast denna match dominerar Clara
Påminner om matchen i julas mot DIF. Fast denna match dominerar Clara
+ 2
Alltså denna domare grattis till att vara första domare att inte ens följa halva regelboken
atilla: Börjar man röra på fötterna och börja spela med pucken så kommer man få utvisningar med sig
Jonjo: Fast det var lite så mot Luleå också, framförallt i slutet. Rögle har tagit betydligt fler poäng än oss och det är tydligt varför.
Norlinder och Clara godkända idag.
(Då gör givetvis Norlinder bort sig x 2 i sudden)
Norlinder och Clara godkända idag.
(Då gör givetvis Norlinder bort sig x 2 i sudden)
Cardigan Daffipoff: Fast jag har ärligt talat svårt att reta upp mig på domarna för det är inte p.g.a. dom det det ser ut som det gör på isen.
Dom hade även kunnat plocka Witkowski vid nåt tillfälle också.
Dom hade även kunnat plocka Witkowski vid nåt tillfälle också.
+ 4
Inte ett domslut vi fått med oss efter utvisningen i första. Inte en icing inte en offside. Allt till vår nackdel.
Charliejfz: Vi är sämre än vanligt och ni håller väl er normala nivå och är därmed klart bättre. Mycket utsida från er i anfallszonen trots mycket tid där
+ 1
Rödda vaknade till liv sista bytet efter att ha varit helt osynlig i 59 minuter…Lite sent va?
+ 2
atilla: Varje 50/50 dömer domarna mot oss. Minst en poäng intaget på Malmö i alla fall.
+ 1
« Föregående · 2992972 · Nästa »