Inlägg: 3035652
Sv: A proposito de nada
Nyhetsfattigt för tillfället, men enligt uppgifter från Expressens sillyrum har Brynäs haft ett möte med "Kolan", sannolikt gällande den vakanta rollen som backcoach.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Alcen Alcen Alcen... Tillåt mig småle. Kan man inte sondera tränar terrängen tillräckligt bra utan går på sin vän Kolan. Som inte har det mista erfarenhet av att träna ett shl lag. Då är det fan bättre att behålla russin Masken. Eller varför inte ta in Anton Blomqvist? Kolan hahaha aa bara hoppas att mötet handlade om vad Kolan tyckte kioskerna bör erbjuda erpn.
Jävla amatör förening om det stämmer att han ska agera back coach.
Jävla amatör förening om det stämmer att han ska agera back coach.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lemp: Ändå anmärkningsvärt om Brynäs tar in två unga tränare med snudd på noll erfarenhet av att vara just tränare. Det finns massvis med duktiga, ambitiösa tränare runtomkring i Hockeysverige som har skaffat sig relevanta erfarenheter, men Brynäs alternativ verkar vara begränsade till Johans Alcéns gamla kontaktlista på MSN Messenger.
Att Kolan Karlsson är en usel expert gör inte saken bättre. Hellre 6 Didrik Strömbergs än Brynäs spelskickliga backuppsättning 24/25 var det ju han som tyckte. Bara en sån åsikt gör att han känns som ett oseriöst alternativ som backtränare, om det nu är där som man tänker sig honom.
Att Kolan Karlsson är en usel expert gör inte saken bättre. Hellre 6 Didrik Strömbergs än Brynäs spelskickliga backuppsättning 24/25 var det ju han som tyckte. Bara en sån åsikt gör att han känns som ett oseriöst alternativ som backtränare, om det nu är där som man tänker sig honom.
+ 19
Sv: A proposito de nada
Lemp: mötet verkar kunna ha handlat om vad som helst.. från korvförsäljare i en kiosk till asstränare och det kan vara nu eller om några år. Hoppas mötet var för att locka över hans två yngre söner till Brynäs.
+ 4