1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 777873 inlägg · 7967 ämnen

A proposito de nada

Sv: A proposito de nada
Bissett19: Nej, och även om han hade haft pengar å vet han nog inte vem Fransson är!

sylf:

Det lär inte bli några mer värvningar,Sundlöv har likt kärringen härhemma köpstopp....

sylf: Hagos i Brynäs backuppsättning?....Nej, skämt åsido så håller jag nog med. Fransson skulle vara intressant, inte Hagos...

rackham: Fransson skulle lätt ta en plats i Brynäs backuppsättning. Hagos = Nej tack!

Ser att Aftonblaskan skriver om spelare i frysboxen.

- Hagos -
Söderholm - Fransson

En skaplig start på en bra femma i Brynäs.
Fransson verkar mer än lovligt långt ner i frysboxen i LHC. Mormor kan kanske komma till hans undsättning genom att ta över en del av kontraktet... = )

Men bästa och billigaste värvningen är Markström. Skicka en enkel biljett CAN-Stockholm Arlanda.

AVGÅ: Så vitt jag vet har inte Brynäs "brunnit" på flera år.. ;)

Bissett19: Citat från Arbetarbladets artikel om bocken:

"Strax innan fyra kom larmet om att någon hade tänt på Gävles stolthet."

Hur ska detta tolkas? Är det nu offentligt att Bocken övertagit rollen som Gävles stolthet? Det skulle inte förvåna mig i alla fall. Han ger ju inte upp utan återkommer år efter år och gör sitt jobb. I och för sig så lyckas han inte fullfölja alla år, men de senaste tio åren har han väl bättre statistik än BIF...

Så brann bocken inatt.....

Snacket går i Café boken om Honken den äldre. Tänkte slänga upp en bild med han i den legendariska tröjan. Men mitt bildarkiv är för stort så ni får nöja er med Norsken.

ps/om ca 11h så kliver man på en av bussarna mot Linköping. Markan är Sveriges hopp i JVM, Lindbäck är kvällens, hinner precis hem till starten för att se kinderäggen börja sin resa mot Guldet.

20 Lindgren: Sitter du på rätt buss mot LHC så kan du få en Slånbärs sup. Nej det är inte hemmagjord utav mig. Det är en gubbe Schweitzingen som har bränt och buteljerad helt enl Tysk lag.

66Berglund: Vi skulle ha mött Malmö tisdag 8 december 1998. Matchen kom att spelas torsdag 7 januari 1999 i stället.

God jul på er, alla hockeysnackande brynäsare!

Och så en hälsning till Patrik 6,5: Frölige Weinachten!

Molin ang Pavel: Saknar du Pavel Brendl?

– Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade honom. Det är en otroligt vass målskytt. Bilden av honom har blivit lite felaktig, han spred inte dålig stämning i laget. Han har sin spelstil och vi försökte bädda för honom.

Ring Pavel och erbjud han ett gäng passningsläggare :-)

ot/Skitkul att ha jour... :-(

66Berglund: God Jul Alla BRYNÄSARE1!!!

65selander: Piggen här? Århundrades snöstorm.fel. Men kanske 1900-talets snöoväder!! Du jag och Rosèn va där helgen efter.och micke Diffare,Vi gick längs med Staketgatan i knähöjd med trafikljusen.Eller vägen.så Gävla noga år det väl inte.´Helgen före skulle vi ha mött Malmö.den blev framflyttad,Rätta mej om jag hjar fel!!!Kanske va måndan vi skulle mött Malmö?

God Jul alla brynäsare!

Lägger in en trippel. Det är nog inte alltid nice med
snö

Sådana här PR-saker borde Brynäs också göra.

Peja: Brynäs har ju en av seriens bästa hemsidor också. Så nu gäller det att få fart på laget :-)

Bissett19: Jag tycker att Brynäs har bra webtv nu. Bra aktivitet och skapliga frågor. Visst kunde man kanske önska sig lite bättre frågor, men samtidigt är det en officiell hemsida med allt vad det innebär.

Sundlöv summerar o tittar framåt,han avslutar klippet i en tomteluva o önskar alla en God Jul.

Måste säga att Brynäs webteve har ryckt upp sej efter Harrysons inträde.......

sylf: Trevlig KHFD!

MickeB: Glad påsk!!

GävleLasse: "låsta paviljongen" *Skratt*

God Jul på dig Lasse!

MickeB: hehe, hälsa de andra intagna på den låsta paviljongen

GävleLasse: Nädå helt torrt:) Kopplat på vrångarsenalen bara. Jävlas 1000 faldigt tillbaka, det är grejer det.

Hälsa konkursboet:)

Bissett19: Spekulera lite för oss nästa gång du inne och springer ärenden. Ta lite om Boork, det är alltid populärt, har jag lärt mig*S*

sylf: Kaffe? Neej du. Mitt tips är lysfotogen drucken direkt ur en rostig julgransfot

Kan väl vara lite DJ också, medan jag ändå håller på. Passar säkert bra in.

sylf: Gå och ställ dig i spegeln och se hur långt näsan din räcker. Sedan kan du utifrån det försöka tänka längre än det i framtiden och drömma sött om Sunklöv och grabbarna.

rackham: Apropå Deep Throat. Fick du göra det på Janne, eller han på dig eller båda två rentav ha riktig hightime, för att dra ett streck över det?

MickeB: Ja, kaffe är inte nyttigt.......Tare´lugnt med det:-)

Bissett19: Eller förresten, skit på dig. Finns botemedel för allt, så det är bara släppa loss. köra raka rör, du och rackham kan ha en riktig brakfest mellan prinskorvarna Bra pris på Ica förresten det också, Tips från Mikee

MickeB:
WOHOO!!
3G i no-mans-land (läs Gustens hemtrakter)....
(telefon kom ju dit bara för några år sen) ;)

Bissett19: Sedan är det fritt fram att spekulera naturligtvis. Boork kommer han eller inte, kan du ju roa dig med också, mellan prinskorvarna. Men skit inte på dig bara!

Det får bli din julgåta att klura över:) kanske du snubblar över våran länk, på en gång*skratt*

MickeB:

Spetsat glöggen?

Skitnödiga är vi allihopa, allihopa, allihopa....skitnödiga är vi allihopa allihopa, allihopa.... Du med och jag med...Du med och jag med.

Vissa mer än andra bara.

sylf: Men ok då, en riktigt GOD JUL till alla här inne från mig:)!!!

sylf: För mellandagarna har jag ingen chans att säga det:)

sylf: *ASG*

sylf: Nä, men däremot jäkligt mycket kaffe! Sedan har jag haft med jul före nyår iaf.:)

MickeB: Har du varit till macken, köpt en petflaska 98-oktanig bensin, inhalerat det genom munnen,fått en jävla snurr i kupan, kopplat upp dig, missförstått alla inlägg, reagerat genom att kalla folk pinsamma, önskat gott nytt år, fortsatt att skriva fast nyår är 10 dar bort, etc etc etc etc?? Bara undrar..

sylf: Utveckla:)

MickeB: Har du sniffat bensin?

rackham: Orsaken är vaddå? För att jag skriver på BP och bl.a. spekulerar då får jag den julklappen av dig och du är oförstående för att jag tycker du är pinsam? Minsann intelligenskvoten eller uppnåt mental ålder någonstans på högstadiet då, på dig, förvånansvärt nog.

MickeB:

"Men fortsätt du och göra dig lustig på min bekostnad, om du tycker att du har någon vinning av det. Jag kopplar på min vrångarsenal får vi se vem som börjar gråta först."

Och du nämner ordet pinsam?

MickeB:

Det får bli min julklapp till dig...

rackham: Men fortsätt du och göra dig lustig på min bekostnad, om du tycker att du har någon vinning av det. Jag kopplar på min vrångarsenal får vi se vem som börjar gråta först.

MickeB: Ja pinsam nu och pinsamt som det blev även om vi var på samma sida så att säga.

« · 1103482 · »