Anders Berg: Jo jag vet vad det heter, men förskolenivå låter så jävla korrekt och töntigt...
:)
Redigerad kommentar
Huge: Det ironiska är att #16 inte deltog i vårt vassa PP i slutspelet som tog oss till guld. Så man kan lika gärna hävda att det var därför vi tog guld. Det är ju hyporteser.
Det är även rätt intressant att vårt fina PP försvann i samma stund som Laurittz kom tillbaka. Ingen spelare har väl orsakat så många spelvändningar på offensiv blå som Lauritz.
Nu vet jag att du kommmer dragande med TJ vet bäst och så vidare. Ett agument som jag inte köper. För du vet inte ett skit om vad som rör sig i hans huvud.
Redigerad kommentar
sylf:Det är ju inte konstigt att Loob är rädd för såna spelare. De har ju inga såna prospects att locka hem sso spelar för struntsummor jämfört med vad FBK skulle få hosta upp.
Jag tycker att det ärpå gränsen till idioti bland dem som anser att Världsspelaretyp Bäckis skulle stå ivägeen förunga talanger och samtidigt försvara diverse underpresterande lallaresom inte levererat ett skit p flera säsonger. DE om NÅGRA är väl de som står i vägen för talangerna...
Oskar Lindblom -96, är det han som tar över efter Järnkrok? Fyra mål i kväll i J18:s seriefinal mot Leksand.
Jajjen:"Jag är betalande åskådare, medlem i Brynäs. Vem kan veta bättre än jag vad som är bäst för publiken och Supportrarna? Det är vi som betalar sportchefens och vd:ns lön. Deras jobb är att fixa förutsättningarna för att ta hem Bäckström. Klarar dom inte det får dom säga det rent ut. Enligt Karlsson finns pengarna. Gör ditt jobb nu!"
Kan nog inte sägas bättre, känns som att det är dags för klubben att gå ut till den hand som föder dom nu, och klargöra varför man inte agerar!
Redigerad kommentar
Huge: Rättviseperspektivet kan du nog släppa rätt omgående. Vi snackar Elitserien i ishockey, inte Björnligan.
Normal situation? Är det en sån som uppstår i samma ögonblick som Färjestad behöver en ny spelare?
Om lockouten avslutas har nåt lag gått miste om en världsspelare under del av säsongen, gått miste om x antal poäng och missar slutspel/elitseriespel. För vadå? Av rättviseskäl?
Slajsarn: " Brynäs hade över 25% i PP innan Lauritz kom tillbaka. Det räcker mer än väl som argument för mig."
Berodde nog mer på att hela laget överlag spelade bra, hade form och att det självfallet smittade av sig på vårt PP.
När spelet sen blev sämre och ineffektiviteten började smyga sig på så blev det lika naturligt att det också smittade av sig på vårt PP.
Som man spelar i 5 mot 5, spelar man oftast även i PP.
T.o.m så att man spelar ännu sämre i PP eftersom stressen och frustrationen över ineffektiviten i 5 mot 5 bara ökar pressen på att man måste prestera åtminstone i PP.
Det blir mao en ond spiral som generar ännu mer stress.