« Föregående · 666914 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs jagar HV-veteran
GävleLasse: Inga mer Samurajer i Brynäs alltså,nej inget ont om Tommy,men han har väl gjort sitt i Brynäs!!
GävleLasse: Han får ju iaf tipsa om spelare (Spets)
Om Nilsson i DIF kunde ge Spets lite tips på Proteinpulver så skall ni se att Spets blir riktigt bra. Som jag ser det så är det tyngden som saknas i Trönden
Om Nilsson i DIF kunde ge Spets lite tips på Proteinpulver så skall ni se att Spets blir riktigt bra. Som jag ser det så är det tyngden som saknas i Trönden
micke: Den mannen kommer inte in i Brynäs organisation..Han är rökt i Brynäs efter sin förra sejour..
GävleLasse: Jag har alltid tyckt att Sandlin är världens bästa A-jun-tränare, världens bästa.... Frågan är om han skulle acceptera ett sådant jobb i BIF eller springa till pressen å grina så fort han anser att han var orättvist behandlad.
Sv: Blandat!!
Brynäs1912:
Alla i gävle är ju usla supportrar ju enligt dig och sen är ju du en yber supporter så det fixar du väll ihop på en pisskvart eller ?
Sen vad får du ut av detta menlösa gnällande , trodde att det var supportraras uppgift stötta laget och kasta skit på andra av lagets supportrar eller supporter grenar ??? men det kanske nått jag fått om bakfoten det eller ?
Alla i gävle är ju usla supportrar ju enligt dig och sen är ju du en yber supporter så det fixar du väll ihop på en pisskvart eller ?
Sen vad får du ut av detta menlösa gnällande , trodde att det var supportraras uppgift stötta laget och kasta skit på andra av lagets supportrar eller supporter grenar ??? men det kanske nått jag fått om bakfoten det eller ?
Bissett19: Ja Linden knep ju en pinne borta mot Team Uppsala...torskade tyvärr på övertid dock.. Men de är ju med och nosar däruppe.
GävleLasse: Hoppas han slipper träna HÅIK,han är värt ett bättre lag........typ Linden Hockey:-)
micke: På tal om Sandlin så sågs han på Div 1c derbyt mellan Tabelljombon Hille/Åbyggeby - Valbo AIF
Tränarjobb på lut månntro?
Tränarjobb på lut månntro?
Jag kan väl vara den första att erkänna att mycket i det jag sa var fel och "out-of-date". Boork idag är inte samma betongblock som jag förfasade en gång, tvärtom , han har visat sig varit en kompatibel och flexibel coach. Vilket jag aldrig trott han kunde vara...
Så jag ber så mkt om ursäkt JanT och andra som jag förolämpade tidigare, men jag tycker ändock att Boorken är en usel social person när det kommer till sparkningen av Wahlberg. Det får jag ändå tycka..
ps. jag tycker Sandlin är lika usel ds.
Så jag ber så mkt om ursäkt JanT och andra som jag förolämpade tidigare, men jag tycker ändock att Boorken är en usel social person när det kommer till sparkningen av Wahlberg. Det får jag ändå tycka..
ps. jag tycker Sandlin är lika usel ds.
Sv: Vågen
Malmen: ja, åker på varje helgmatch o vissa på vardagar, en trogen brynäsfan. Klacken var väl hyfsad mot djurgården, men den var ändå inte så många som kämpade. Men det var ju mycke bättre än innan, men den var väl ganska bra, men hela matchen måste funka. trumma är ett måste, var är den???
Sv: Vågen
Malmen: ja, men ni är medgångssupportrar, ibland har vi inte ens haft någon klack i gavlerinken. I scandinavium, när brynäs har legat under med 5-0, så sa en ordningsvakt.
- Fy vad jag beundrar bskv, dom ligger under med 5 mål, ändå stöttar dom sitt lag. då rös man
- annan match, där frölunda vann med 9-2, sjöng vi hela sista perioden bla smguld o allt.
Efter den matchen berömde goa gubbar oss, å sa att det finns ingen annan klack som ni, som stöttar erat lag oavsett ställningen.
- Fy vad jag beundrar bskv, dom ligger under med 5 mål, ändå stöttar dom sitt lag. då rös man
- annan match, där frölunda vann med 9-2, sjöng vi hela sista perioden bla smguld o allt.
Efter den matchen berömde goa gubbar oss, å sa att det finns ingen annan klack som ni, som stöttar erat lag oavsett ställningen.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
65selander: Pappersbilagan, vet ej om den finns på nätet... det var något om att dom som tar det defensiva jobbet och bla bla bla får hur många chanser som helst...
« Föregående · 666914 · Nästa »