Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
« Föregående · 1659288 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Lindström: Säger bara Fyfan Sanna vilken expert . Han gillar jag , så satan rätt i sina analyser
+ 6
Haha....
Domarna missar först blodvitet på Eklund men ändrar helt korrekt och rättvist till 2+2 efter att dom blivit informerade om vitet.
Sen har Rönnberg makenatt gnälla över att Bulan snackat till oss den extra tvåan.
Som grädde på moset fortsätter han och tomtarna i studion att gnälla om ev bortdömning vid 1-2, ett solklart korrekt mål.
Skrattretande...
Domarna missar först blodvitet på Eklund men ändrar helt korrekt och rättvist till 2+2 efter att dom blivit informerade om vitet.
Sen har Rönnberg makenatt gnälla över att Bulan snackat till oss den extra tvåan.
Som grädde på moset fortsätter han och tomtarna i studion att gnälla om ev bortdömning vid 1-2, ett solklart korrekt mål.
Skrattretande...
Redigerad kommentar
+ 4
Skönt att inleda uppehållet med seger. Veckan är räddad, helt seriöst. Glädjen är total!
+ 1
Lindström: Håller fullständigt med , rönnis står å gnäller på 2+2
Dom hade för fan en själva i matchen .
Dom hade för fan en själva i matchen .
+ 1
Tommy: äntligen lite domare med oss , hade dom gjort jobbet dom tidigare matcherna hade vi
varit före fuskarna nu ,
Jag är så satans stolt , fy fan i dag hjälpte det att kämpa , detta såg vi aldrig med Tj.
varit före fuskarna nu ,
Jag är så satans stolt , fy fan i dag hjälpte det att kämpa , detta såg vi aldrig med Tj.
+ 2
Bra kämpainsats, men hit kommer man in och stämningen skulle få en tro vi just vunnit SM-guldet. Med den här segern kan vi nog inte räkna med nåt mer nyförvärv i BIF...
+ 2
Bara att krypa till korset och erkänna art jag hade fel...vi räckte visst till. Fan va bra vi var andra halvan av matchen. Härlig stämning i hallen. Tack allihopa!
+ 2
Hela ansiktet på Eklund är blodigt när dom tackar efter matchen.
Snyftläppen står och grinar pm den solklara 2+2.
Jävla äckel pajas
Snyftläppen står och grinar pm den solklara 2+2.
Jävla äckel pajas
Redigerad kommentar
+ 12
Jag säger bara: Nu kommer Brynäs IF efter er Lyxfällan...
+ 3
bifhjärta: gråter av glädje just nu faaaaan så gött !!!
+ 2
STOLT över grabbarna! Enter grym i klacken!! Resten av säsongen där tack!!;-) Med TJ i båset hade vi nog inte vänt idag va?
+ 8
Oooooooooooooorgasm😃😃😃. Tack som fan, nu kan jag åka hem från Malmö med ett leende på läpparna💗
+ 6
rafalski: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa så djävla välförtjänt ,,,,,
+ 3
Holy shit vilken hockey, det är bara mål som räknas. Heja Leksand😂😂😂
+ 2
Fan vad bra vi är nu...det är så man väntar på baklängesmålet..;-)
+ 2
Enter som hejjaklacksledare hahaha gött men hade pröjsat 3000 för å ha han som ledare på isen nu istället.
« Föregående · 1659288 · Nästa »