Brynäs-Skellefteå
« Föregående · 1525755 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå
Underbara 3 poäng!!!!!!!!!!
Lindholm och Järnkrok är kungar på banan idag.
+ 5
Zappaholic: Skulle vara det då!! Från - till en svag 1a i betyg
Redigerad kommentar
Zappaholic: skrattade så jag låg dubbelvikt här i soffan när jag läste din kommentar! Tack för skrattet :-)
Lindström: Glöm inte att Widing prickade pungen på Svensson. En riktig fullträff!!
+ 7
70 Rodrigues: Där kom LJ bästa beslut under matchen, han åkte direkt och bytte när han kom in från utvisningsbåset ;-)
+ 6
Zappaholic: Han är väl för upptagen på att gnälla på Brynäsbåset och domarna i guess. :)
Johan Norrström: Jodå, han får gärna ösa in mål...men jag tror du fattade vad jag menade :-)
Zappaholic:
Varför inte? Det gnälls ju lite till mans här på forumet. :) Jag hade hur som helst förväntat mig mer. Det kanske lossnar snart för Thure. Hoppas det för det behövs verkligen fler poängproducerande forwards.
Varför inte? Det gnälls ju lite till mans här på forumet. :) Jag hade hur som helst förväntat mig mer. Det kanske lossnar snart för Thure. Hoppas det för det behövs verkligen fler poängproducerande forwards.
Huge: Men visst ser väl även du, Huge, att LJ är för långsam, kladdar med pucken?
Nu drog han på sig en utvisning också, tack vare eget slarv alldeles innan...
Nej men alltså BORT med Lasse Jonsson nu för helvete!
Han var på väg att bjuda på ett baklängesmål två gånger om sedan tvingas han ta en utvisning för att han inte hänger med för fem öre.
Nu är det fan nog!
+ 2
70 Rodrigues: Att vi inte leder med 15-0 beror helt och hållet på LJ.
Nästa fråga.
Nästa fråga.
90Steen_: Sänk priserna istället säger jag...det är svårt för exempelvis barnfamiljer att gå på massa hockeymatcher.
+ 2
« Föregående · 1525755 · Nästa »
Fy SATAN vad Anders kommer klaga nu. Hahaha vad jag ser fram emot detta :D
HÄRLIG SEGER GUBBAR!!